خبرگزاری کار ایران

ارومیه میزبان مسابقات جام باشگاه‌های پاورلیفتینگ جهان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۰۱۸

رئیس فدراسیون پاولیفتینگ کشور از برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های پاورلیفتینگ جهان به میزبانی شهر ارومیه خبرداد.

به گزارش ایلنا، نصیرزاده در  نشست خبری با اصحاب رسانه که با حضور رئیس فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزارشد، گفت:اولین دوره جام باشگاه های جهان در رشته پاورلیفتینگ در ایران و در شهر ارومیه برگزاری شود.

وی افزود: این مسابقات در رشته پاورلیفتینگ مردان به میزبانی ارومیه از تاریخ ۵ تا ۸ مرداد سال جاری برگزار می شود. 

وی با بیان اینکه نام آذربایجان غربی به عنوان استان ورزش دوست شناخته شده است، گفت: ورزش پاورلیفتینگ ورزشی سهل الوصولی است که مختص قشر خاصی نیست و طرفداران بسیاری دارد. 

رییس فدراسیون بدنسازی گفت: ایده برگزاری این مسابقات توسط ایران به فدراسیون جهانی ارسال شد و مورد موافقت فدراسیون بین المللی پاور لیفتینگ نیز قرار گرفت.

نصیر زاده افزود:این مسابقات با حضور ۲ تیم ایرانی و ۶ تیم خارجی از کشورهای مغولستان،چین تایپه، اوکراین، ازبکستان و قزاقستان و با حضور ۲۰ ورزشکار و همراه از هر کشور برگزار می شود.

وی ادامه داد:طی بازدیدی که از محل برگزاری مسابقات در ارومیه توسط رئیس فدراسیون جهانی انجام شد، شرایط ارومیه را برای برگزاری مطلوب دانست. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز