خبرگزاری کار ایران

ایلنا از آذربایجان غربی گزارش می‌دهد؛

ادامه صف‌های طولانی مرغ در ارومیه/ قاچاق مرغ به استان‌های همجوار / مسئولان جهاد کشاورزی استان : مشکل توزیع داریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۰۹۳

با گذشت چندین هفته از وعده‌ مسئولان درباره تأمین مرغ مورد نیاز مردم، صف‌های خرید مرغ در مناطق مختلف ارومیه همچنان پابرجاست.

به گزارش ایلنا، ناهمخوانی میان تولید و توزیع مرغ در آذربایجان غربی در هفته‌های اخیر، مردم این استان را با مشکلاتی در تأمین این کالای اساسی مواجه کرده و با وجود تلاش‌ها و وعده‌های متولیان برای تأمین مرغ مورد نیاز مردم، صف‌های خرید مرغ در مناطق مختلف ارومیه و دیگر شهرهای استان پابرجاست.

مسئولان جهاد کشاورزی می‌گویند: مشکلی از بابت تولید و کشتار نداریم، مشکل فقط در توزیع است و حتی تولید مرغ در آذربایجان غربی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

به گفته استاندار آذربایجان غربی، میزان نیاز روزانه مرغ در استان و در حادترین شرایط ۲۲۰ تن است اما کشتار روزانه مرغ در استان ۳۷۰ تن در روز است.

شهریاری همچنین به خروج مرغ از طریق خودروهای شخصی به استان‌های همجوار اشاره کرد و افزود: دلیل اصلی خروج مرغ از استان تفاوت قیمت مرغ با استان های همجوار است.

به گفته استاندار آذربایجان غربی نبود سیستم جامع توزیع و نظارت های جدی در توزیع عمده دلیل اصلی کمبود مرغ در استان است.

در حالی که مسئولان توپ کمبود مرغ را به زمین همدیگر می‌اندازند، مردم همچنان در صف منتظر خرید مرغ هستند و در ایام نوروز با کمبود این کالای اساسی و پرمصرف مواجه شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز