خبرگزاری کار ایران

جلال زاده خبر داد:

سفر یک روزه نایب رئیس مجلس به ارومیه / رونمایی از ماهواره اروم ست و بازدید از آزادراه ارومیه - تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۵۸۸

نماینده مردم ارومیه در مجلس، گفت: رونمایی از ماهواره اروم ست و بازدید از آزادراه ارومیه -تبریز در سفر یک روزه نایب رئیس مجلس به این شهر انجام می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، وحید جلال زاده با اشاره به دعوت از نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برای سفر به ارومیه، اظهار داشت : علی نیکزاد، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه رئیس کمیسیون صنایع و معادن و جمعی از نمایندگان مجلس، در سفر یک روزه به ارومیه از مهمترین پروژه‌های این شهر بازدید می‌کنند.

وی افزود: در ادامه سفرهای نظارت میدانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای آشنایی نزدیک با مسائل و مشکلات مردم در استان ها و شهرستان های کشور و نظارت بر حسن اجرای اقدامات دولت، از نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، برای سفر به ارومیه دعوت شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بازدید از آزادراه ارومیه_تبریز و بررسی و پیگیری مشکلات قطعه سوم این آزادراه بخش نخست برنامه های سفر نایب رئیس مجلس به ارومیه خواهد بود . همچنین رونمایی از ماهواره اروم ست در پارک علم و فناوری ارومیه با حضور نایب رئیس مجلس و مقامات استانی بخش بعدی برنامه سفر یک روزه آقای نیکزاد به ارومیه است این ماهواره حاصل تحقیق و پژوهش یک شرکت دانش بنیان است.

جلال زاده تصریح کرد: در ادامه این سفر نایب رئیس مجلس در دیدارهای جداگانه با حجت الاسلام دکتر قریشی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و دکتر شهریاری، استاندار آذربایجان غربی در خصوص مهمترین مسائل استان و ارومیه گفت‌وگو خواهد کرد.

وی افزود: در بخش دیگر برنامه نایب رئیس مجلس به همراه آقای اکبری تالار پشتی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن با شرکت در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی پای صحبت ها و درد دل بخش خصوصی خواهندنشست که خروجی این جلسات به طور حتم در تصمیم گیری های کلان مجلس مورد توجه قرارخواهد گرفت.

نماینده مردم ارومیه گفت: در آخرین بخش این سفر آقای نیکزاد به همراه هیات همراه با عناصر سیاسی فرهنگی و اجتماعی شهر ارومیه دیدار و گفتگو خواهند کرد. 

به گزارش ایلنا، در این سفر علاوه بر نایب رئیس و رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، آقایان خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس، مجتبی یوسفی، عضو کمیسیون عمران و احمد نادری عضو کمیسیون آموزش مجلس حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز