خبرگزاری کار ایران

اصغر پور خبرداد:

غربالگری 100درصدی مردم عجب‌شیر در راستای مقابله با کرونا / طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی کماکان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۰۱۱

فرماندار عجب شیر گفت: حدود 100 درصد مردم این شهرستان در راستای مقابله با بیماری کرونا و تشخیص زودهنگام موارد ابتلا، غربالگری شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عادل اصغرپور در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ضمن قدردانی از آحاد مردم و تمام تلاشگران ادارات و نهادها در امر مقابله با ویروس کرونا به منظور اجرای مصوبات شهرستانی گفت: طرح های اجرا شده از جمله  فاصله گذاری اجتماعی ، فاصله گذاری هوشمند و طرح غربالگری آثار و نتایج مثبتی داشته و براساس اقدامات و تدابیری که از طرف متولیان امر صورت گرفته است شرایط مدیریت شده‌ای داریم.

وی افزود: در اجرای مصوبات کشوری همه ادارات و نهادها، مردم و سمن ها و گروه های جهادی خودجوش و بخصوص همراهی  اصحاب رسانه در آگاهی بیشتر مردم در اجرای مصوبات ستاد در کنار پزشکان و پرستاران و دیگر نیروهای کادر درمانی، در صف مقدم مبارزه با کرونا بودند که تلاش‌های همه قابل تقدیر است.

فرماندار شهرستان عجب شیر با بیان اینکه در اجرای طرح فاصله گذاری باید تمهیدات به گونه ای باشد که  در رابطه با افراد سالم و افراد مشکوک ارتباطات به حداقل برسد، گفت: طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی کماکان ادامه دارد و مردم و مسئولان باید پروتکل های بهداشتی که از سوی ستاد تعریف شده و لازم الاجرا است عملیاتی کنند.

وی با تاکید به قرنطینه خانواده های افراد مثبت و مشکوک با کمک و نظارت شبکه بهداشت و درمان شهرستان عجب شیر اابراز داشت : ضدعفونی معابر و اماکن و ادارات و بیمرستان ها باید مستمر انجام شود.

عادل اصغرپور افزود: طرح بازرسی و نظارت بر اماکن عمومی و مراکز تهیه و عرضه کالاها و موادغذایی با مشارکت دستگاه‌های فرمانداری، نیروی انتظامی، صمت، شبکه بهداشت، دامپزشکی و تعزیرات در سطح شهرستان با شدت بیشتری در حال انجام است وکماکان باید مغازه و محل ارائه کالا و خدمات مورد بازرسی و نظارت قرار گیرد.

وی خواستار منسجم نمودن طرح کمک مومنانه در شهرستان شد و افزود: با توجه به اینکه حجم این کار گسترده بوده و شناسایی افراد نیازمند و اقشار آسیب دیده به مدیریت منسجم نیاز دارد ساماندهی مشارکت های مردمی و کمک خیرین ضروری است.

اصغرپور افزود: مردم، خیران، سمن‌ها، گروه‌ها، بازار، اصناف، احزاب و واحدهای تولیدی در این مدت با کمک‌های نقدی و غیرنقدی در حوزه اقلام و تجهیزات بهداشتی به کادر درمان و پزشکی و نیازمندان حماسه بزرگی خلق کرده اند و ادامه این راه نیازمند همت جمعی همه جامعه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز