خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش میدهد

ترافیک سنگین تبریز با وجود طرح زوج و فرد / نصب دوربین‌های پلاک‌خوان برای جریمه‌ متخلفان

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۳۲۳

عدم جریمه‌ خودروهایی که طرح زوج و فرد را رعایت نمی‌کنند موجب شده تا رانندگان زیادی این طرح را نادیده بگیرند و موجب ترافیک سنگین در محدوده‌ی مرکزی شهر شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،به‌رغم اجرای طرج زوج و فرد در محدوده‌ی مرکزی تبریز همچنان شاهد ترافیک سنگین در این نقاط هستیم که اصلی‌ترین دلیل آن عدم رعایت این طرح توسط رانندگان است. چنانچه دقایقی در بازار تبریز و حوالی شریعتی قدم بزنیم خودروهایی را با پلاک‌های رقم آخر آخر زوج و فرد می‌بینیم که حکایت از بی‌تفاوتی شهروندان نسبت به محدوده‌های طرح L.E.Z دارد.

نکته‌ی تأمل‌برانگیز ماجرا عدم جریمه‌ی خودروهایی است که طرح زوج و فرد را زیرپا می‌گذارند و همین امر موجب شده تا برخی رانندگان با تصور اینکه زیرساخت‌های طرح زوج و فرد آماده نیست، بدون توجه به روزهای هفته، در این محدوده‌ها تردد کنند.

اصغر آدی‌بیگ، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز در پاسخ به این سوال که زیرساخت‌های طرح زوج و فرد چه زمانی فراهم می‌شود، می‌گوید: در حال حاضر ۲۰۴ دوربین در ۱۴۵ نقطه‌ی شهر نصب شده که از طریق آن‌ها ضمن کنترل ترافیک، خودروهای سرقتی نیز یافت می‌شود اما در تعداد دوربین‌های پلاک‌خوان برای اجرای هرچه بهتر طرح زوج و فرد کمبودهایی داریم.

وی خاطرنشان می‌سازد: ۴۰ دوربین پلاک خوان نیز با هزینه بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان در ۵ ماه آینده در شهر نصب می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز