خبرگزاری کار ایران

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تبریز:

شهرداری تبریز، دومین دیتاسنتر متمرکز بزرگ کشور را دارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۹۶۳

دیتا سنتر، یکی از نیازها شهرداری تبریز بود که با صرف بیش از۵۰ میلیارد ریال راه اندازی شده؛ تا حدی که امروز، دیتا سنتر شهرداری تبریز، پس از تهران، بزرگترین مرکز داده پردازی کشور محسوب می شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تبریز دیتا سنتر شهرداری تبریز را دومین سامانه بزرگ متمرکز شهری، در کشور خواند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد عزتی در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اراک، با تشریح برنامه های شهرداری تبریز در حوزه معماری و شهرسازی، گفت: معاونت شهر سازی، قدیمی‌ترین و در عین حال مهم‌ترین معاونت شهرداری است که در تمامی امور مربوط به حوزه های شهرسازی، اعم از شهرک سازی، صدور پروانه و واگذاری، فعالیت گسترده دارد و بخاطر همین اهمیت است که در طول سال های اخیر، در جهت تبدیل روش های سنتی به مدرن، گام های اساسی برداشته شده است.

وی به برون سپاری در حوزه معاونت شهرسازی اشاره کرد و گفت: برای دخیل کردن مشارکت بخش خصوصی در حوزه معاونت شهرسازی، زیرساخت های بسیاری نیاز است که شهرداری تبریز، با صرف هزینه و نیروی انسانی مورد نیاز، بخش مهمی این زیرساخت ها را تامین کرده است.

عزتی ادامه داد: دیتا سنتر، یکی از این نیازها بود که شهرداری تبریز با صرف بیش از۵۰ میلیارد ریال، این مرکز را راه اندازی کرد؛ تا حدی که امروز، دیتا سنتر شهرداری تبریز، پس از تهران، بزرگترین مرکز داده پردازی کشور محسوب می شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری، رویکرد موفق این معاونت را مرهون تعامل نزدیک معاونت با سازمان نظام مهندسی ساختمان دانست و گفت: در سایه این تعامل، نظارت های ساختمانی شهر تبریز دقیق تر و فراگیر تر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز