خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

فاز اول مرکز نگهداری معتادان ماده ۱۶ تبریز تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۰۱۲

این مرکز در شش سالن جداگانه به ظرفیت ۳۰۰ نفر احداثمی‌شود که با پیگیری های مجدانه استاندار آذربایجان شرقی فاز اول آن شامل دو سالن با ظرفیت حدود ۷۰۰ نفر تا پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از روند عملیات آماده‌سازی مرکز نگهداری و درمان معتادان ماده ۱۶ تبریز بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمدصادق پورمهدی در حاشیه این بازدید که به منظور تسریع در اجرای این پروژه صورت گرفت، در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: این مرکز در شش سالن جداگانه به ظرفیت ۳۰۰ نفر احداثمی‌شود که با پیگیری های مجدانه استاندار آذربایجان شرقی فاز اول آن شامل دو سالن با ظرفیت حدود ۷۰۰ نفر تا پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
وی هدف از راه‌اندازی این مرکز را تامین محلی آرام و دور از چالش‌های مواد مخدر برای ترک اعتیاد معتادان جمع آوری شده از سطح شهر عنوان کرد و افزود: این سالن‌ها با مساعدت سازمان جهاد کشاورزی در اختیار ستاد مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفته و با مشارکت خیران و شهرداری تبریز در حال آماده‌سازی است.

وی ادامه داد: با احداثاین مرکز، آذربایجان شرقی نیز همانند سایر استان‌ها دارای محلی مجهز برای اسکان معتادان خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به هزینه ۲۵ میلیارد ریالی برای احداثخوابگاه در ۲ سالن این مرکز، از خیرین و مردم خواست در ساخت خوابگاه‌های فاز دوم مشارکت نمایند.

وی در پایان از ایجاد کارگاه‌های خوداشتغالی در کنار این خوابگاه‌ها خبر داد و گفت: با احداثکارگاه‌های خوداشتغالی، محلی برای درآمدزایی معتادانی که دارای مهارت در حرفه‌های مختلف هستند فراهم خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز