خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری تبریز:

تعرفه محلی نورپردازی ساختمان از سال آینده در تبریز اجباری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۳۴۷

ارایه گواهی پایان‌کار به ساختمان‌های مرتفع‌تر از شش طبقه در تبریز، تنها در صورت اجرای نورپردازی میسر خواهد بود.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریز از تهیه لایحه‌ای با موضوع نورپردازی به شورای اسلامی شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا اکبر امجدی امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با تصویب این لایحه، ارایه گواهی پایان‌کار به ساختمان‌های مرتفع‌تر از شش طبقه در تبریز، تنها در صورت اجرای نورپردازی میسر خواهد بود و بر این اساس تعرفه محلی نورپردازی ساختمان در این کلانشهر اجباری می‌شود.

وی تدوام پروژه‌های نور پردازی در سطح شهر را از محوری‌ترین برنامه‌های این سازمان خواند و گفت: در نورپردازی در سطح شهر را با دو هدف اصلی بالا بردن کیفیت نورپردازی ها و جهش اصولی در کمیت این نور پردازی ها دنبال می‌کنیم.

امجدی از تشکیل کمیته‌ای متشکل از اساتید استان و کارشناسان برای رسیدن به اهداف مورد نظر این سازمان خبر داد و گفت: وظیفه این کمیته سیاست گذاری و نظارت عالی بر تمامی پروژه های نورپردازی است.

وی افزود: سال گذشته، ۱۴ پروژه نور پردازی در شهرداری انجام شده که از این میان می‌توان به عمارت ائل گلی، بوستان قرآن، پل ابوریحان، پل پیش قدم و پل قاری اشاره کرد.

مدیر عامل سازمان زیباسازی اضافه کرد: ۷۰ پروژه در طول سال مد نظر قرار گرفته که ۲۰ مورد از آن در ۶ ماهه اول سال مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی از پل کابلی، مقبره الشعرا، مسجد صاحب الامر به عنوان برنامه‌های در دست اجرای این سازمان نام برد که به زودی کار نور پردازی آن آغاز می شود.

امجدی قدردانی ویژه از شهروندانی که در این امر به سازمان زیباسازی یاری می‌رسانند را از برنامه‌های پیش روی این سازمان عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز