خبرگزاری کار ایران

جایزه ملی بنیاد فرهنگی البرز به عضو هیات علمی دانشگاه تبریز اعطاء شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۹۷۱

جایزه بنیاد فرهنگی البرز که از آن به عنوان نوبل ایرانی یاد می شود در هر سال به پیشگامان عرصه علم و دانش از میان دانشمندان، مخترعین، طلاب و دانشجویان در کشور اعطا می شود.

جایزه ملی حُسن تحصیل بنیاد فرهنگی البرز به مقصود بشارتی، عضو هیات علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر وابسته به دانشگاه تبریز اعطا شد.

به گزارش ایلنا، جایزه بنیاد فرهنگی البرز که از آن به عنوان نوبل ایرانی یاد می شود در هر سال به پیشگامان عرصه علم و دانش از میان دانشمندان، مخترعین، طلاب و دانشجویان در کشور اعطا می شود.

در دومین دوره اعطای جایزه ملی «حسن تحصیل»، از ۴ دانشمند، ۵ مخترع، ۲۰ نفر طلبه، ۴۰ دانشجو و ۵۰ دانش آموز؛ با اهدای جایزه، لوح و تندیس تجلیل به عمل آمد.

بر اساس همین گزارش، در این مراسم از دکتر بشارتی که پیش از این به عنوان دانشجوی نمونه کشوری انتخاب شده بود از طرف بنیاد فرهنگی البرز به عنوان نخبه علمی و فرهنگی مورد تجلیل قرار گرفت.

یادآور می شود: مقصود بشارتی متولد ۱۳۶۰ شهرستان تبریز است، انتشار ۱۱ مقاله در نشریات علمی - پژوهشی و ISI، ارایه ۲۸ مقاله در کنفرانس‌های خارجی و داخلی و اجرای یک طرح تحقیقاتی ملی از جمله کارهای علمی و پژوهشی این عضو هیات علمی دانشگاه تبریز می باشد.

لازم به ذکر است: بنیاد فرهنگی البرز در سال ۱۳۴۲ با سرمایه و همت مرحوم حسینعلی البرز، به منظور اهدای جوایز و حمایت از نخبگان، پژوهشگران، مخترعین و مبتکرین تاسیس شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز