خبرگزاری کار ایران

دومین کارگاه آموزش مهارت‌های قبل از ازدواج در فرهنگسرای بزرگ الغدیر تبریز برگزار شد

کد خبر : ۱۴۷۱۳۶

پیرو برنامه ریزی‌های انجام شده در حوزه اجتماعی و سلامت این مجموعه و در راستای اهداف شهرداری تبریز در جهت ارتقای سطح آگاهی شهروندان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، این فرهنگسرا اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوعات متنوع سلامت فردی و اجتماعی برای شهروندان نموده است که کارگاه آموزش مهارت‌های قبل از ازدواج از جمله این برنامه‌های آموزشی به شمار می‌رود.

ایلنا: دومین کارگاه آموزش مهارت‌های قبل از ازدواج با استقبال خوب دختران و پسران در فرهنگسرای بزرگ الغدیر تبریز برگزار شد.
به گزارش ایلنا پیرو برنامه ریزی‌های انجام شده در حوزه اجتماعی و سلامت این مجموعه و در راستای اهداف شهرداری تبریز در جهت ارتقای سطح آگاهی شهروندان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، این فرهنگسرا اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوعات متنوع سلامت فردی و اجتماعی برای شهروندان نموده است که کارگاه آموزش مهارت‌های قبل از ازدواج از جمله این برنامه‌های آموزشی به شمار می‌رود.
بر پایه این گزارش این کارگاه به مدت ۱۰ جلسه، روزهای سه شنبه، با حضور روان‌شناس متخصص این حوزه در سالن شماره ۲ واقع در طبقه همکف فرهنگسرا تشکیل می‌شود که با برگزاری دومین کارگاه این دوره، روان‌شناسان متخصص این حوزه در مورد ابعاد روابط دختران و پسران قبل از ازدواج و اهمیت انتخاب درست در زندگانی توضیحات مبسوطی را ارائه کردند.
لازم به ذکر است؛ در پایان این کارگاه، جلسه پرسش و پاسخ بین شرکت کنندگان برگزار و به سوالات مطرح شده پاسخ داده شد.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از زمان بندی سایر کارگاه‌های آموزشی در این مجموعه، می‌توانند به واحد آموزش‌های شهروندی مراجعه و یا با شماره تلفن ۲۶۷۰۷۰۷ تماس حاصل نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز