خبرگزاری کار ایران

مدیر جهادکشاورزی چاراویماق خبر داد:

۳ طرح دامداری در چاراویماق به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۶۵

این طرح‌ها شامل یک واحد گاوداری شیری با ظرفیت ۶۰ راس مولد و دو واحد پرواربندی بره هریک به ظرفیت ۱۲۰ راس بره، درسطح روستاهای این منطقه بوده است.

ایلنا: مدیر جهادکشاورزی شهرستان چاراویماق از بهره برداری سه طرح صنعتی و نیمه صنعتی دامداری همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در این شهرستان خبرداد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مجید احمدی با بیان اینکه این طرح‌ها شامل یک واحد گاوداری شیری با ظرفیت۶۰ راس مولد و دو واحد پرواربندی بره هریک به ظرفیت ۱۲۰ راس بره، درسطح روستاهای این منطقه بوده است گفت: برای بهره برداری طرح گاوداری شیری به ظرفیت۶۰ راس مولد‌نژاد اصیل هلشتاین در روستای پیک، تسهیلات بانکی اعطا شده ۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات توسعه کشاورزی بوده که با بهره برداری از این طرح، روزانه نزدیک یک تن شیر در این واحد تولید می‌شود.
وی درخصوص بهره برداری از دو طرح دیگر گفت: دو واحد دامداری۱۲۰راسی پرواربندی بره درروستای شیویار با تسهیلات ارائه شده به مبلغ ۱۳۷۰ میلیون ریال از محل طرح توسعه کشاورزی به مرحله تولید رسیده و میزان گوشت قرمز تولیدی این دو واحد درسال، حدود ۵/۷ تن در سال برآورد می‌شود.
مدیرجهاد کشاورزی چاراویماق ادامه داد: اشتغالزایی طرحهای افتتاح شده۷ نفر واین طرح‌ها با همکاری بخش خصوصی در راستای افزایش اهداف این مدیریت جهت بهبود کیفیت تولیدات کشاورزی و دامی در قالب تولید محصولات سالم‌تر به اجرا در آمده است و امید می‌رود با ارائه تسهیلات بانکی بموقع و با نرخ بانکی کم، حمایتهای لازم برای بهبود کشاورزی و دامداری منطقه بیش از پیش افزایش یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز