خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی ورزقان:

بهره برداری از۲۰۰ واحد اماکن دامی در شهرستان ورزقان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۵۴

در اثر وقوع زلزله سال گذشته در سطح منطقه، سه هزار واحد دامی در ۵۰ روستای ورزقان تخریب شده است. / دو هزار واحد دامی دیگر نیز در حال احداثاست که به علت کمبود تسهیلات بانکی، پیشرفت فیزیکی کندی را داشته وتلاش بر این است با حل مشکلات اعتباری روند احداثاین اماکن نیز از رشد مطلوبی برخوردار شود.

ایلنا: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ورزقان گفت: در گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر انقلاب و بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۲۰۰ واحد دیگر از اماکن دامی که بعد از زلزله سال گذشته آسیب دیده بود به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرنگار ایلنا علی علیمحمدی با بیان اینکه در اثر وقوع زلزله سال گذشته در سطح منطقه، سه هزار واحد دامی در ۵۰ روستای ورزقان تخریب شده بود افزود: تاکنون با هزینه کرد اعتباری بالغ بر یکصد میلیارد ریال یک هزار واحد دامی بازسازی شده در سطح مناطق روستایی این شهرستان به بهره برداری رسیده است.
وی ادامه داد: دو هزار واحد دامی دیگر نیز در حال احداثاست که به علت کمبود تسهیلات بانکی، پیشرفت فیزیکی کندی را داشته وتلاش بر این است با حل مشکلات اعتباری روند احداثاین اماکن نیز از رشد مطلوبی برخوردارشود. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ورزقان گفت: از۲۳۰ هزار واحد دامی موجود در سطح این منطقه، سالانه بالغ بر دو هزار و ۳۵۰ تن گوشت قرمز تولید و بازارهای مصرف منطقه واستان را پوشش می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز