خبرگزاری کار ایران

فراخوان چهارمین جشنواره سراسری تخم مرغ‌های نوروزی منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۹۰

زمان نمایش آثار از ۲۵ اسفندماه ۱۳۹۲ تا ۱۲ فروردین ماه ۱۳۹۳ در محل عمارت شهرداری تبریز خواهد بود.

ایلنا: دبیرخانه چهارمین جشنواره سراسری تخم مرغ‌های نورزوی با انتشار فراخوان، فعالیت خود را آغاز کرد.
به گزارش ایلنا بر این اساس روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، شرایط و جزییات شرکت در چهارمین جشنواره سراسری تخم مرغ‌های نوروزی اعلام کرد.
بر پایه این گزارش خانه نقاشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز با همکاری شرکت «صنایع غذایی پامین» چهارمین جشنواره تخم مرغ‌های نوروزی را برگزار می‌کند.
بر این اساس هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر تا سه اثر به این جشنواره ارسال کند. آخرین مهلت ارسال آثار تا ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۲ اعلام شده است.
علاقمندان می‌توانند آثار خود را به نشانی تبریز، خیابان باغشمال، نرسیده به چهارراه باغشمال، پلاک ۱۶ ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۴۱۱۵۵۶۸۹۹۹ تماس حاصل نمایند.
برپایه این گزارش زمان نمایش آثار از ۲۵ اسفندماه ۱۳۹۲ تا ۱۲ فروردین ماه ۱۳۹۳ در محل عمارت شهرداری تبریز خواهد بود.
همچنین جایزه نفر اول، ۱۵ میلیون ریال، نفر دوم ۱۰ میلیون ریال و جایزه سوم نیز هشت میلیون ریال خواهد بود و به ۱۰ نفر برگزیده نیز، جایزه ۴ میلیون ریالی اعطا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز