خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی:

توزیع کالاهای سبد کالایی حمایتی دولت در زمان مقرر انجام خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۸۸

سبد کالایی شامل ۱۰ کیلو برنج هندی با آرم شرکت بازرگانی دولتی ایران، پنیر ۴۰۰ گرمی پگاه(۲عدد)، تخم مرغ بسته بندی شده(۲۴عددی)، ۲ عدد مرغ و ۲ حلب روغن نباتی ۸۱۰ گرمی بصورت مایع می‌باشد و کلیه این اقلام به صورت کاملا رایگان توزیع می‌گردد و در هیچ یک از مراحل دریافت نباید وجه نقدی پرداخت شود.

ایلنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی گفت: کالاهای مورد نیاز سبد کالای حمایتی دولت تامین و در شبکه‌های توزیعی قرار خواهد گرفت.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمد جعفر عظمایی در گفتگو با خبرنگاران افزود: با اتمام راه اندازی زیرساخت الکترونیکی مربوطه، توزیع سبد کالایی با اعلام قبلی و در زمان مقرر، به سرپرستان خانوار انجام خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: سبد کالایی شامل ۱۰ کیلو برنج هندی با آرم شرکت بازرگانی دولتی ایران، پنیر ۴۰۰ گرمی پگاه(۲عدد)، تخم مرغ بسته بندی شده(۲۴عددی)، ۲ عدد مرغ و ۲ حلب روغن نباتی ۸۱۰ گرمی بصورت مایع است و کلیه این اقلام به صورت کاملا رایگان توزیع می‌شود و در هیچ یک از مراحل دریافت نباید وجه نقدی پرداخت شود.
عظمایی با اشاره به اینکه در حال حاضر در بخش تامین کالا‌ها در استان اقدامات اساسی صورت گرفته و در بخش توزیع نیز طبق برنامه پیشخواهیم رفت تصریح کرد: به محض ورود کامل کالا‌ها در شبکه توزیع سراسریاستان ارائه بسته کالایی آغاز خواهد شد.
وی با بیان اینکه برای این منظور تمهیدات لازم برای مراکز توزیعی متعدد دراستان شامل شرکت‌ها و اتحادیه‌های تعاونی مصرف وفروشگاههای زنجیره‌ای پیش بینی شده است افزود: هم اکنون اطلاعات کامل خانوار‌ها دریافت شده و طبق مصوبه دولت سبد کالایی به کلیه کارکنان دولت، مستمری بگیران تامین اجتماعی، خبرنگاران، افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، طلاب، دانشجویان متاهل و بیمه شدگان خاص اختصاص می‌یابد.
عظمایی افزود: شهروندان توجه داشته باشند که اطلاع رسانی دقیق در خصوص زمان و نحوه دریافت سبد کالایی متعاقبا و صرفا از طریق دستگاههای رسمی کشور و وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز