خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان‌شرقی از سه واحد صنعتی و تولیدی بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۹۱

شرکت پارلا منسوجات - تولیدکننده انواع پرده و منسوجات خانگی -، شرکت صنایع کاغذ نرمه آذربایجان - تولیدکننده تیشو دستمال کاغذی و در شرف راه‌اندازی - و شرکت شهد باب پارس - تولیدکننده قند مایع خرما - واحدهایی بودند که مورد بازدید استاندار آذربایجان شرقی قرار گرفت.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی، از سه واحد صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک اختصاصی سرمایه‌گذاری خارجی بازدید و از نزدیک با مسایل و مشکلات تولید در این واحد‌ها آشنا شد.
به گزارش ایلنا شرکت پارلا منسوجات - تولیدکننده انواع پرده و منسوجات خانگی -، شرکت صنایع کاغذ نرمه آذربایجان - تولیدکننده تیشو دستمال کاغذی و در شرف راه‌اندازی - و شرکت شهد باب پارس - تولیدکننده قند مایع خرما - واحدهایی بودند که مورد بازدید اسماعیل جبارزاده قرار گرفت.
استاندار آذربایجان شرقی هدف از این بازدید‌ها را آشنایی با مشکلات تولیدکنندگان و اتخاذ تصمیم‌های متناسب با هر واحد تولیدی عنوان کرد و گفت: از هر جهت در کنار کسانی هستیم که به دنبال افزایش تولید و ایجاد اشتغال در استان هستند.
وی افزود: اگر می‌خواهیم که تولید و اشتغال در استان رونق یابد باید این حس در سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان به وجود بیاید که مسؤولان در کنار آن‌ها هستند.
استاندار آذربایجان شرقی بر استمرار بازدیدهای خود از واحدهای تولیدی استان تاکید کرد و افزود: واحدهای تولیدی باید بتوانند روان‌تر کار کنند و برای حل مشکلات خود درگیر بوروکراسی اداری نشوند.
جبارزاده با بیان اینکه خوشبختانه فضای صمیمیت و همدلی برای حل مشکلات تولیدکنندگان استان وجود دارد، اظهار داشت: واحدهای صنعتی و تولیدی مشکلات مختلف و متفاوتی دارند که حل آن‌ها نیازمند راهکارهای مختلف است، اما آن‌چه مهم است این است که مسؤولان با همدلی به فکر حل مشکلات هستند و اگر تولیدکننده احساس کند که این اراده در مسؤولان وجود دارد مطمئنا به ادامه کار امیدوار خواهد شد.
وی حل مشکل سرمایه در گردش و همکاری سیستم بانکی را مهم‌ترین خواسته عمده واحدهای تولیدی استان ذکر کرد و افزود: رسالت سیستم بانکی، حمایت از تولید است و بانک هم می‌خواهد پول مردم را در اختیار کسی قرار دهد که بتواند از محل تولید سودآوری داشته باشد، لذا امیدواریم سیستم بانکی استان همکاری بیشتری با بخش تولید داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز