خبرگزاری کار ایران

سنجش مداوم دمای آسفالت معابر تبریز برای اولویت بندی محلول‌پاشی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۶۴۷

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز از سنجش مداوم حرارت آسفالت معابر شهر برای اولویت بندی محلول پاشی در مناطق دهگانه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، جواد صدیقی با اشاره به اطلاعیه‌های هواشناسی مبنی بر بارش برف گفت: میزان دمای آسفالت معابر با دمای محیط تفاوت دارد و همواره دمای آسفالت معابر چند درجه پایین تر از دمای هواست بنابراین با هدف اولویت بندی محلول پاشی معابر سنجش دمای آسفالت در معابر مناطق دهگانه انجام و با توجه به دمای معابر، اولویت‌بندی محلول پاشی تعیین خواهد شد.

صدیقی افزود: ماندگاری دمای پایین آسفالت معابر و پایین‌تر بودن دمای آسفالت نسبت به دمای هوا باعث یخ زدگی می شود که با پیش محلول پاشی و محلول پاشی قبل و حین بارش برف به دنبال جلوگیری از یخ زدگی معابر شهر هستیم.

وی افزود: نیروهای خدمات شهری با نصب دماسنج ثابت در محل‌های تعیین شده و استفاده از دماسنج‌های مادون قرمز دستی و یا تفنگی اقدام به ثبت دمای محیط و معابر کرده و بر این اساس اولویت‌بندی محلول پاشی معابر صورت می گیرد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری در پایان سخنانش با اشاره به پیش بینی بارش برف شبانه و صبحگاه روز دوشنبه از شهروندان تبریزی درخواست کرد از ترددهای غیرضروری با وسایط نقلیه شخصی در سطح شهر خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز