خبرگزاری کار ایران

در دانشگاه تبریز برگزار می شود؛

کارگاه تخصصی مخاطرات آب و هوای شهری با استفاده از داده های ماهواره ای

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۶۲۱

مدیر بحران شهرداری تبریز از برگزاری کارگاه تخصصی مخاطرات آب و هوای شهری با استفاده از داده های ماهواره ای در دانشگاه تبریز خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، مسعود حسن نژاد با بیان این خبر گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی و با هماهنگی های صورت گرفته با فرمانداری شهرستان تبریز و دانشگاه تبریز، کارگاه آموزشی تخصصی مخاطرات آب و هوای شهری با استفاده از داده‌های ماهواره‌ای با حضور معاون امور عمرانی فرمانداری تبریز در دانشگاه تبریز برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این کارگاه را آشنایی مدیران و مسئولان با تجهیزات و فناوری های نوین دانست و افزود: مدیران عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به عملیات شهرستان تبریز و کارشناسان شهرداری تبریز در این کارگاه حضور داشتند.

مدیر بحران شهرداری تبریز اظهار کرد: در این کارگاه آموزشی هاشم رستم زاده عضو هیات علمی گروه آب و هواشناسی دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی دانشگاه تبریز به بیان آخرین دستاوردها و فناوری های موجود در دانشگاه تبریز در زمینه پایش مخاطرات آب و هوایی پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز