خبرگزاری کار ایران

بیست و پنجمین شماره از مجله مدیریت بهره‌وری دانشگاه آزاد اسلامی تبریز منتشر شد

کد خبر : ۱۳۰۹۱۵

این نشریه در پایگاه استنادی جهان اسلام(ISC) و پایگاه علوم جهاد دانشگاهی(SID) نمایه شده است.

ایلنا: بیست و پنجمین شماره از مجله تخصصی مدیریت بهره وری دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با تیراژ یک هزار جلد به چاپ رسید.
به گزارش ایلنا، نشریه تخصصی مدیریت بهره وری دارای درجه علمی پژوهشی بوده و با مجوز دفتر گسترش علوم دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت ارشاد به صورت فصلنامه منتشر می‌شود.
در این شماره از مجله موضوعاتی نظیر: شناخت عوامل بازدارنده استقرار نظام شایسته سالاری در سطح مدیران حرفه‌ای سازمان‌های دولتی شهرستان اهواز، بررسی رابطه بین هوش فرهنگی مدیران با بهره وری شعب بانک مسکن شهرستان ارومیه، بررسی موانع ارتقای بهره وری دربخش دولتی، بررسی رابطه بین ابعادکیفیت زندگی کاری با بهره وری کارکنان، ارزیابی کارآیی اطلاعاتی شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در بورس تهران، بررسی رابطه بین ویزگی‌های شخصیتی و روان‌شناختی با کارآفرینی ارائه شده است.
لازم به ذکر است سلیمان ایرانزاده مدیر مسئول ناصرمیرسپاسی سردبیر، هوشنگ تقی‌زاده مدیر داخلی و مهتاج چهره ویراستار انگلیسی ویراستار انگلیسی این نشریه هستند.
خاطرنشان می‌شود، این نشریه درپایگاه استنادی جهان اسلام(ISC) وپایگاه علوم جهاد دانشگاهی(SID) نمایه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز