خبرگزاری کار ایران

نهمین شماره مجله مطالعات جامعه شناسی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۹۶۱

نهمین شماره ازمجله جامعه‌شناسی معاونت پژوهش وفناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحدتبریز با تیراژ هزار نسخه به چاپ رسید.

ایلنا: نهمین شماره ازمجله جامعه‌شناسی معاونت پژوهش وفناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحدتبریز با تیراژ هزار نسخه به چاپ رسید.

به گزارش ایلنا، دراین شماره از مجله موضوعاتی از جمله بررسی نقش عوامل اجتماعی در گرایش به جرم زنان زندان شهرتبریز، بررسی مقایسه‌ای کنش‌های اجتماعی دینی شهروندان شهرتبریز، عوامل اجتماعی مرتبط با ناسازگاری زناشویی در بین زوج‌های مراجعه کننده به دادگاه، بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی ومیزان رضایت شغلی اعضای هیأت علمی مراکزآموزش عالی شهرستان مراغه، مقایسه سازگاری زناشویی زنان شاغل وغیرشاغل وعوامل مرتبط با آن درشهرمهاباد، بررسی رابطه سرمایه فرهنگی بامیزان مشارکت اجتماعی دربین دبیران زن شاغل در آموزش وپرورش شهرمیاندوآب ارائه شده است.
مدیر مسئول این نشریه محمودعلمی و سردبیر آن حسین بنی فاطمه ومدیر داخلی آن بر عهده جعفر ابراهیمی است.
خاطرنشان می‌شود، این نشریه که دارای درجه علمی - پژوهشی بوده، با مجوز دفتر گسترش تولید علم دانشگاه آزاد اسلامی به صورت فصلنامه منتشر می‌شود و همچنین درپایگاه استنادی جهان اسلام(ISC) ومرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی(SID) نمایه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز