خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان تاکید کرد:

ضرورت برگزاری کارگاه‌های ارتقای ارتباطات واحدهای دانشگاهی گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۶۸۰

در کشور ما برای تربیت نیروی متخصص و کارآمد در زمینه IT و حرکت سریع در این عرصه اقداماتی انجام گرفته است.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان بر ضرورت برگزاری کارگاه‌های تخصصی ارتقای وضعیت ارتباطات واحدهای دانشگاهی این استان تاکید کرد.

حجت‌الاسلام سیدعلی میرابراهیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رشت، ضمن تبریک عید سعید غدیر خم به اهمیت توجه به فناوری اطلاعات و ارتباطات در واحدهای دانشگاهی این استان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه در هزاره سوم، فناوری اطلاعات(IT) به عنوان عمده‌ترین محور تحول و توسعه در جهان منظور شده است افزود: دستاوردهای ناشی از این فناوری چنان با زندگی مردم یکی شده که روی‌گرداندن از آن اختلالاتی را در جامعه و رفاه و آسایش مردم به وجود می‌آورد.

میرابراهیمی خاطرنشان کرد: در کشور ما برای تربیت نیروی متخصص و کارآمد در زمینه IT و حرکت سریع در این عرصه اقداماتی انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه متخصص این رشته باید بتواند اطلاعات را جمع‌آوری، دسته‌بندی و پردازش کند، افزود: بهره‌وری به موقع و صحیح از اطلاعات، یکی از توانمندی‌های اصلی رشته IT‌ است.

وی با اشاره به نظارت کامل مدیران فناوری اطلاعات و ارتباطات در واحدهای دانشگاهی، اظهار کرد: با افزایش چشمگیر تنوع تجهیزات و خدمات مربوط به فناوری اطلاعات، مدیریت خدمات ارائه شده در این حوزه نیز با چالش‌های فراوانی مواجه شده‌ است.

میرابراهیمی اضافه کرد: مدیریت رسیدگی به مشکلات و درخواست‌ها، مدیریت تجهیزات و منابع در زمینه خدمات پشتیبانی فنی و تخصیص آن‌ها به کاربران و نظارت، کنترل و برنامه‌ریزی در این راستا از جمله مواردی است که مدیران حوزه فناوری اطلاعات را بر آن می‌دارد تا برای خود ابزاری را با توجه به نیاز تدارک ببینند.

وی برگزاری کارگاه‌های تخصصی در این زمینه را مهم دانست و یادآور شد: کارگاه‌های تخصصی باید در راستای ارتقای وضعیت ارتباطات واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز