خبرگزاری کار ایران

مدیر گروه ماهیان زینتی و سایر آبزیان سازمان شیلات ایران:

بسترهای مناسب اشتغالزایی در حوزه ماهیان زینتی نهفته است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۳۱

این بخش نسبت به سایر فعالیت‌ها سرمایه کم و برگشت سریع دارد. / ایجاد شهرک‌های صادرات ماهیان و آبزیان زینتی و بازاریابی در کشورهای همجوار و اروپا که متقاضی صادارات ماهی و گیاهان آبزی از کشورمان می‌باشند نیز از الزامات توسعه این کسب‌ و کار است.

ایلنا: مدیر گروه ماهیان زینتی و سایر آبزیان سازمان شیلات ایران گفت: بسترهای مناسب اشتغالزایی در حوزه ماهیان زینتی نهفته است.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمد حسن الهی در نخستین دوره آموزشی تکثیر و پرورش زالو در تبریز با بیان اینکه صادرات زالو می‌تواند درآمد هنگفتی عاید کشور کند گفت: زالو به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های صنعت شیلات می‌تواند موجب رونق صادرات کشور شود.
وی با تأکید براینکه کشور با صادرات زالو می‌تواند ارزآوری خوبی داشته باشد، گفت: دسترسی به دانش فنی پرورش زالو علاوه بر تامین نیاز مراکز بهداشتی درمانی و نیز تحقیقاتی، نقش مهمی در بهبود شاخص‌های سلامت به دنبال خواهد داشت.
الهی با اشاره به شرایط مساعد موجود در استان آذربایجان شرقی جهت تولید زالو و پیشگامی این استان در پرورش آن افزود: تلاش درجهت بهبود شاخص‌های سلامت همگام با سایر جوامع پزشکی دنیا از دلایل توسعه تکثیر و پرورش زالو در کشور است.
وی با بیان اینکه پرورش آبزیان زینتی از بخش‌های اشتغالزا در وزارت جهاد کشاورزی به شمار می‌رود افزود: زیرا این بخش نسبت به سایر فعالیت‌ها سرمایه کم و برگشت سریع دارد.
الهی با بیان اینکه جهت توسعه این کسب ‌و کار نیاز است تا با ایجاد زیرساخت‌های لازم نسبت به آموزش و تربیت نیروی انسانی متخصص اقدام شود افزود: ایجاد شهرک‌های صادرات ماهیان و آبزیان زینتی و بازاریابی در کشورهای همجوار و اروپا که متقاضی صادارات ماهی و گیاهان آبزی از کشورمان می‌باشند نیز از الزامات توسعه این کسب‌ و کار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز