خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی آدربایجان شرقی:

شرکت شهرک‌های صنعتی از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی حمایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۳۶

این شرکت برای پایان نامه‌های کار‌شناسی ارشد، ۱میلیون تومان ٰ رساله‌های دکتری ۲میلیون تومان و برای پایان نامه‌های فوق دکتری ۵/۲ میلیون تومان بوجه اختصاص داده است.

ایلنا: مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان آدربایجان شرقی گفت: در حال حاضر با اضافه شدن ۴ شهرک صنعتی جدید، ۴۰ شهرک صنعتی داریم و انتظار می‌رود که صاحبان فکر از نظر تحقیق و پژوهش ما را در مسایل دانش بنیان یاری کنند.
به گزارش خبرنگار " ایلنا " ٰ " محمد علی عسگری "، که در همایش " علم و صنعت " در دانشگاه تبریز سخن می‌گفتٰ با اشاره به موقعیت بی‌نظیر مراکز کسب کار استان آذربایجان شرقی در کشور تصریح کرد: در این استان ۳۲ واحد فنی مهندسی و ۱۵۰واحد کارگاهی کوچک و فعال داریم که در مراکز کسب کار کشور بی‌نظیر است؛ ‌‌ همان طور که استان خراسان در صنایع غذایی و استان فارس در حوزه الکترونیک دارای مزیت هستند، در آذربایجان شرقی هم شهرک فناوری خودرو و تولید قطعات آن وجود دارد که در نوع خود بی‌نظیر بوده و توانمندی‌های منحصر به فرد دارد.
وی با اشاره به حمایت مالی از پایان نامه ‌های دانشگاهی نیز گفت: این شرکت برای پایان نامه‌های کار‌شناسی ارشد، ۱میلیون تومان ٰ رساله‌های دکتری ۲میلیون تومان و برای پایان نامه‌های فوق دکتری ۵/۲ میلیون تومان بوجه اختصاص داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز