خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

صدا و سیما برای بازگرداندن اعتماد عمومی تلاش کند

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۴۷۱

برای رفع مشکلات کنونی استان باید در روش‌های گذشته تجدید نظر کنیم که می‌کنیم، اما لازمه آن این است که باور عمومی جامعه و اعتماد مردم را بازگردانیم.

استاندار آذربایجان شرقی از برگزیدگان صدا و سیمای مرکز این استان در هجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ اسماعیل جبارزاده در جمع مدیران صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، ضمن تشکر از مدیرکل و مدیران و کارکنان این مرکز به خاطر برگزاری آبرومند و با کیفیت جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها، اظهار کرد: این جشنواره یک اتفاق فرهنگی خوب برای تحقق دغدغه‌های مقام معظم رهبری در عرصه فرهنگ بود.

وی برگزاری این جشنواره را دستاورد بزرگی برای استان دانست و افزود: امیدواریم به تبع این اتفاق مبارک، هر ماه شاهد یک اتفاق فرهنگی در استان باشیم تا به این وسیله فضای روحی و روانی جامعه تغییر یافته و مردم ما احساس کنند که استان آنها متفاوت از سایر استان‌هاست.

جبارزاده تصریح کرد: ظرفیت‌های استان آذربایجان شرقی ظرفیت‌های بسیار بالایی است و باید با رعایت تمام چارچوب‌ها، این استان را در زمینه‌های فرهنگی و هنری مطرح کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی موفقیت صدا و سیمای مرکز این استان در کسب رتبه دوم جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی را قابل تحسین خواند و گفت: روزی که تبریز برای میزبانی این جشنواره مطرح شد بسیار خوشحال شدم، چرا که این جشنواره می‌توانست فرصتی باشد برای نمایش قابلیت‌ها و ظرفیت‌های منطقه و خوشبختانه با همت مردم، مسوولان استان و دست‌اندرکاران اجرایی، محتوای این جشنواره بیش از حد انتظار بود.

وی با بیان این که آذربایجان شرقی در طول تاریخ در عرصه‌های مختلف فرهنگی حرف‌هایی برای گفتن داشت، افزود: با کسب این موفقیت در جشنواره تولیدات صدا و سیما، از این به بعد باید بگوییم که آذربایجان شرقی در تولید برنامه‌های رادیوتلویزیونی هم حرفی برای گفتن دارد.

جبارزاده همچنین از ارزیابی‌ها و داوری‌های منصفانه و خوب آثار رسیده به جشنواره تقدیر و ابراز امیدواری کرد این جشنواره الگو و معیاری برای جشنواره‌های بعدی باشد.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش بعدی سخنان خود با تشریح وضعیت موجود استان در حوزه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: تمام تلاش بنده از ابتدای مسوولیت استانداری این بود که شرایط و وضعیت موجود استان را شناخته و آگاهانه قدم برداریم و بدون اطلاعات قبلی کاری نکنیم که در این صورت محکوم به شکست خواهیم بود.

دکتر جبارزاده با بیان این که آذربایحان شرقی پتانسیل‌های بالایی دارد و مردم این استان نسبت به توسعه سرزمین خود علاقمندند، افزود: با این حال وضعیت استان در بخش‌های مختلف خوب نیست و در حوزه صنعت، تجارت، اشتغال و سرمایه‌گذاری شرایط مناسبی ندارد.

وی ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی را از دیگر مشکلات استان ذکر کرد و افزود: این مشکلات نشان می‌دهد که روش‌های گذشته در اداره استان جوابگو نبوده و حتما باید در روش و نگرش خود تغییر ایجاد کنیم.


جبارزاده خاطرنشان کرد: بنا داریم با نگاه علمی و بدون توجه به منابع دولتی، استان را اداره کنیم و از این جهت به کمک فکری و عملی تمام اقشار به ویژه صدا و سیما نیاز داریم.

استاندار آذربایجان شرقی فراهم کردن فضای مناسب برای توسعه و پیشرفت استان را نیازمند باور و اعتماد عمومی دانست و گفت: اگر مردم در کنار مسوولان نباشند نمی‌توانیم هیچ کاری انجام دهیم.

وی با تاکید بر این که صدا و سیما باید در اعاده اعتماد مردم تلاش کند، افزود: برای رفع مشکلات کنونی استان باید در روش‌های گذشته تجدید نظر کنیم که می‌کنیم، اما لازمه آن این است که باور عمومی جامعه و اعتماد مردم را بازگردانیم.

وی احیای روحیه حق‌طلبی در مردم را از دیگر انتظارات خود از صدا و سیما ذکر کرد و گفت: باید فضایی ایجاد کنیم که مردم و بخش خصوصی بتوانند بدون واهمه حرف‌های خود را بزنند و باید حق سوال از مسوولان و بررسی عملکرد مدیران را در مردم زنده کنیم.

جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها بی نقص ترین جشنواره

در ابتدای این مراسم مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با ارایه گزارشی از روند اجرایی هجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها در تبریز از حمایت‌های بی‌دریغ مسوولان استان به‌خصوص استاندار آذربایجان شرقی در برگزاری هر چه بهتر این جشنواره تقدیر کرد.

علی نواداد گفت: خوشبختانه طبق نظر معاونت امور استان‌های سازمان، این جشنواره بی‌نقص‌ترین جشنواره‌ای بود که تا به حال در رسانه ملی برگزار شده بود.

وی افزود: صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی توانست برای اولین بار در طول جشنواره تولیدات مراکز، با کسب ۲۰ جایزه و سه تندیس بعد از استان فارس به مقام دوم دست پیدا کند.

استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم با اهدای لوح سپاس از برگزیدگان صدا و سیمای مرکز این استان در هیجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز