خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز:

اعتبارات ویژه برای نشاط اجتماعی و فرهنگ شهری تبریز اختصاص یابد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۲۲

در برنامه ریزی‌های شهری جای نیاز‌ها و مطالبات فرهنگی، فراهی، تفریحی و اجتماعی شهر و شهروندان خالی است و متولیان امر باید نگاه ویژه‌ای به این مسایل داشته باشند.

ایلنا: رییس کمیسیون اجتماعی فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تأمین زیرساخت‌های نشاط اجتماعی و پاسخگویی به مطالبات فرهنگی شهروندان دو نیاز اساسی مردم و وظیفه متولیان این بخش و مدیران شهری است و باید در این حوزه سرمایه گذاری و تلاش مضاعفی صورت گیرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا حضرتی در نشست مشترک نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز افزود: در برنامه ریزی‌های شهری جای نیاز‌ها و مطالبات فرهنگی، فراهی، تفریحی و اجتماعی شهر و شهروندان خالی است و متولیان امر باید نگاه ویژه‌ای به این مسایل داشته باشند.
وی با تأکید به عزم جدی مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر برای ایجاد و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی اجتماعی شهروندان، از مسوولان نهادهای بالادستی به ویژ] نمایندگان مجلس و مدیریت استان نیز خواست در این راه همکاری موثری داشته باشند.
حضرتی همچنین خواستار تقویت و حمایت از تشکل‌های مردمی در این حوزه به عنوان بازوی کمکی مدیریت شهری شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز