خبرگزاری کار ایران

بازیکن آمریکانای بزریل به تراکتورسازی منتقل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۹۷

رودریگو پیمپائو ویانا بازیکن ۲۶ ساله توانایی بازی در خط میانی و حمله را دارد و با مذاکراتی که تاکنون از سوی باشگاه با این بازیکن صورت گرفته پیوستن وی به تراکتورسازی طی روزهای آینده قطعی است.

ایلنا: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: ˈ رودریگو پیمپائو ویانا ˈ بازیکن تیم آمریکانای برزیل در آستانه انتقال به این تیم است.
به گزارش ایلنا مجید جلالی افزود: این بازیکن ۲۶ ساله توانایی بازی در خط میانی و حمله را دارد و با مذاکراتی که تاکنون از سوی باشگاه با این بازیکن صورت گرفته پیوستن وی به تراکتورسازی طی روزهای آینده قطعی است.
وی گفت: فیلم‌هایی که از این بازیکن دیده‌ام نشان می‌دهد از توانایی مناسبی برای بازی در میانه میدان و همچنین خط حمله برخوردار است.
جلالی ادامه داد: فیلم‌هایی که از دو بازی آخر این بازیکن به دستمان رسیده ما را به جذب وی امیدوار‌تر کرده است.
جلالی با بیان اینکه بازیکن برزیلی حاضر به تست در باشگاه تراکتورسازی نشده است، اظهار کرد: بر همین اساس پس از حضور وی در تبریز بلافاصله قرارداد رسمی با باشگاه امضا خواهد شد.
پیمپائو هم اکنون با تیم آمریکانا با شماره پیراهن ۱۸ در سری ب لیگ برزیل بازی می‌کند.
این بازیکن سابقه بازی در تیم‌هایی همچون سامسونگ کره جنوبی، پونته پره نا‌و اومیا آردیژا برزیل و اوزاکای ژاپن را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز