خبرگزاری کار ایران

با انجام قرعه کشی در کوالالامپور؛

نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا فردا حریفان خود را می‌شناسند

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۳۱۴

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۵ فردا در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود و طی آن ۴ نماینده ایران حریفان خود را می‌شناسند.

قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۵ فردا در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود و طی آن ۴ نماینده ایران حریفان خود را می‌شناسند.

به گزارش ایلنا، بر اساس سهمیه اعلام شده، ایران، کره‌جنوبی، ژاپن، عربستان و ازبکستان ۳ سهمیه مستقیم حضور در مرحله گروهی دارند و یک سهمیه نیز در مرحله پلی‌آف خواهند داشت.

بر اساس برنامه قرعه کشی در دور اول مقدماتی تیم‌های یاداناربون میانمار، جوهور دارول تاکزیم مالزی، بنگالورو هند و وری یرز سنگاپور در منطقه شرق رقابت می کنند. تیم های حذف شده به جام ای اف سی ۲۰۱۵ خواهند پیوست.

تیم های غرب آسیا از دور دوم مقدماتی وارد رقابت ها می شوند و تیم چهارم ایران یعنی نفت تهران در دور سوم مقدماتی وارد این رقابت ها خواهد شد. تیم های فولاد خوزستان، پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز مستقیما به دور گروهی خواهند رفت.

لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۵ از ۴فوریه(۱۵ بهمن) آغاز و تا ۲۱ نوامبر(۲ اسفند) ادامه خواهد یافت.

دیدارهای دور اول پلی آف به صورت تک بازی ۱۵ بهمن برگزار خواهد شد و کشوری که رده بندی بالاتری دارد در این مرحله میزبان است.

دورهای دوم و سوم پلی آف نیز ۱۰ و ۱۷ فوریه(۲۱ و ۲۸ بهمن) برگزار خواهد شد. مسابقات دور گروهی از ۴ مارس آغاز خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز