خبرگزاری کار ایران

با مشارکت مناطق ۱۰گانه شهرداری؛

طرح ضربتی خدمات محله‌ای و پاکسازی شهرک امام(ره) و منطقه قراملک تبریز اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۵۵

این طرح در راستای تمهیدات شهردار کلانشهر تبریز برای ارائه خدمات بهینه و ایجاد نشاط اجتماعی و با مشارکت مناطق ۱۰ گانه در سطح شهر تبریز به اجرا در می‌آید.

ایلنا: در دومین روز از طرح ضربتی خدمات محله‌ای و پاکسازی مناطق مختلف شهر تبریز، معابر شهرک امام(ره) و منطقه قراملک در حوزه شهرداری منطقه ۶ بهسازی و مرمت شد.
به گزارش ایلنا، این طرح در راستای تمهیدات شهردار کلانشهر تبریز برای ارائه خدمات بهینه و ایجاد نشاط اجتماعی و با مشارکت مناطق ۱۰ گانه در سطح شهر تبریز به اجرا در می‌آید.
در این طرح که توسط ۱۵۰ نفر از نیروهای معاونت خدمات شهری مناطق ۱۰گانه شهرداری تبریز به اجرا در می‌آید، رفت و روب، آسفالت ریزی اساسی، لکه گیری آسفالت، تعمیر کانال‌ها و آبرو‌ها، تعمیر دریچه‌های فاضلاب و نخاله برداری از محلات مد نظر قرار گرفته است.
شهردار منطقه ۶در خصوص طرح ضربتی خدمات محله‌ای شهرداری تبریز گفت: یکی از سیاستهای شهرداری تبریز رسیدگی به معابر از نظر خدمات شهری، جداول، آسفالت و نظافت اساسی است.
عباس عادلی شهیر، ادامه داد: در این راستا، طبق دستور شهردار محترم تبریز، هر روز به طور ضربتی طرح پاکسازی محله‌ای در یکی از مناطق این کلانشهر اجرا می‌شود.
شهردار منطقه ۶ با اشاره به اینکه برخی از مناطق تحت مسئولیت این منطقه را محلات کم برخوردار تشکیل می‌دهند اظهار داشت: در سال آینده، با پیش بینی‌های انجام شده در قالب بودجه سال ۹۳، نیازهای محلات مختلف این حوزه شناسایی شده و با تدوین برنامه‌های مختلف و اجرای پروژه‌های عمرانی، کاستی‌های موجود تا حد امکان رفع خواهد شد.
وی با اشاره به اجرای طرح پاکسازی محله‌ای و مرمت معابر مختلف در این طرح گفت: به طور حتم وجود دست انداز و چاله و وضعیت نابسامان در پیاده روهای شهری موجب آسیب‌های فراوان مادی و بصری برای شهروندان می‌شود لذا بر اساس این طرح، با حمایت اعضای محترم شورای شهر و ابلاغ شهردار محترم کلانشهر تبریز، مشکلات موجود در اسرع وقت مرتفع خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز