خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه هفت تبریز:

۶۰ درصد ترددهای شهر تبریز را مربوط به مسیر جنوب غرب است

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۹۵۲

رفع مشکلات این مسیر باید با ایجاد زیرساختها و روان‌سازی تردد وسایط نقلیه سنگین، باربرها و ترانزیت بین المللی مد نظر قرار گیرد.

شهردار منطقه هفت تبریز گفت: ۶۰ درصد ترددهای شهر تبریز مربوط به مسیر جنوب غرب است.

به گزارش خبرنگار ایلنا حسن گنجی امروز در جلسه‌ای که با حضور مدیران و کارخانه داران شهرک صنعتی به منظور رفع مشکلات واحدهای صنعتی در موضوعات مرتبط با شهرداری برپا شده بود تاکید کرد: رفع مشکلات این مسیر باید با ایجاد زیرساختها و روان‌سازی تردد وسایط نقلیه سنگین، باربرها و ترانزیت بین المللی مد نظر قرار گیرد.

وی با بیان این که جایگاه شهرک صنعتی تبریز در حوزه شهرداری های مناطق ۶ و ۷ واقع شده است گفت: در تلاش هستیم تا با هماهنگی‌ها و همکاری‌های این دو منطقه نسبت به رفع مشکلات و کمبودهای بخش صنعت در موضوعات مرتبط با شهرداری، اقدام کنیم.

گنجی با اشاره به اختصاص بودجه ۳۰ میلیارد ریالی برای آسفالت جاده صنعت خاطرنشان کرد: از مشکلات اساسی جاده صنعت عدم وجود مسیر صحیح انتقال آبهای سطحی، فاضلاب و پسماندهای کارخانجات است که در شرایط بارانی باعثایجاد سیل و به تبع آن لجن و گل ولای در این ناحیه می شود؛ که رفع اساسی این معضل نیازمند کانال‌کشی‌های کارشناسی‌شده است.

در ادامه این جلسه، مدیران حوزه صنعت به بیان مشکلات و نیازهای واحد صنعتی خود در حوزه شهرداری‌ها پرداختند.

در این جلسه پس از ارایه نکته نظرات شرکت کنندگان مقرر شد تا صاحبان صنایع با ارسال مکتوب مشکلات کوی صنعت و همچنین ارائه پیشنهادهای خود در بهبود وضعیت این ناحیه با همکاری شهرداری منطقه ۷ تبریز نواقص و مشکلات آن را مرتفع سازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز