خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی:

آذربایجان شرقی نیازمند ۲۰ هزار تخت در ایام معمولی و ۳۰ هزار تخت در ایام پیک سفر است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۹۲

تنها در سال جاری ۱۱ هتل آپارتمان در استان به بهره برداری رسیده است.

ایلنا: مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی نیازمند ۲۰ هزار تخت در ایام معمولی و ۳۰ هزار تخت در ایام پیک سفر است.
به گزارش خبرنگار ایلنا تراب محمدی در نشست هم اندیشی مدیرکل دفتر امور مراکز خدماتی گردشگری با مدیران مراکز اقامتی استان با موضوع استانداردسازی، با بیان اینکه تنها در سال جاری ۱۱ هتل آپارتمان در استان به بهره برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: اشغال بیش از صد در صدی هتل‌های استان در اغلب ایام سال، پر بودن هتل‌ها در روزهایی بجز فصل تابستان و تبدیل شدن به مقصدی چهار فصله حتی در زمستان، افزایش تعداد هتل‌ها و تعداد تخت‌ها و ساخت هتل آپارتمان‌ها و افزایش آن‌ها در هر سال از دیگر دلایل این دگرگونی گردشگری آذربایجان شرقی نسبت به پنج سال اخیر است.
وی تصریح کرد: امروز آذربایجان شرقی پس از رسیدن به جایگاهی از مطلوبیت نسبی در جذب گردشگران داخلی و خارجی، برای جلب رضایتمندی هر چه بیشتر گردشگران ورودی گام‌های جدی در مسیر استاندارد سازی تاسیسات گردشگری بر می‌دارد.
محمدی افزود: گردشگر نیز مانند سرمایه گذار فرار است و باید در تامین آسایش و رضایتش بسیار دقیق و مراقب بود.
وی با بیان اینکه علیرغم تلاش‌های صورت گرفته جای خالی استاندارد سازی مراکز اقامتی در استان بسیار دیده می‌شود، افزود: تعدادی از هتل‌های استان برای استانداردسازی اعلام آمادگی کرده‌اند که باید از آن‌ها متشکر بود.
محمدی با تاکید بر اینکه‌شان گردشگر ورودی باید همواره حفظ شود، خدمات ارائه شده از سوی مراکز اقامتی و نوع رفتار کارکنان این مراکز را در جلب رضایت گردشگران بسیار موثر دانست.
وی با بیان اینکه چهره امروز آذربایجان شرقی در گردشگری دیگر آنچهره پنج سال قبل نیست، افزود: افزایش گردشگران داخلی و خارجی ورودی به استان یکی از مهم‌ترین دلایل این تغییر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز