خبرگزاری کار ایران

مدیرجهاد کشاورزی ورزقان:

سوخت ناوگان زراعی ورزقان، به طور کامل تامین شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۶۵

دارنده تراکتور و تیلر توان تهیه سوخت آزاد را نداشته تا اراضی زیر کشت را شخم زند و سهمیه در نظر گرفته شده تداوم تلاش بهره برداران را در انجام کشت پائیزه از اطمینان لازم برخوردار می‌کند.

ایلنا: مدیرجهاد کشاورزی شهرستان ورزقان گفت: یک میلیون لیتر سوخت برای تامین سوخت مورد نیاز ناوگان زراعی فعال در کشت پاییزه، با نظارت دقیق این مدیریت بین بهره برداران بخش کشاورزی این شهرستان توزیع شده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا علی علیمحمدی افزود: دارنده تراکتور و تیلر توان تهیه سوخت آزاد را نداشته تا اراضی زیرکشت را شخم زند و سهمیه در نظر گرفته شده تداوم تلاش بهره برداران را درانجام کشت پائیزه از اطمینان لازم برخوردار می‌کند.
وی ادامه داد: این میزان سوخت برای ناوگان زراعی فعال در عملیات کشت ۲۱ هزار هکتار اراضی کشاورزی در یکصد و ۴۷ روستای این شهرستان توزیع شده است.
مدیرجهاد کشاورزی ورزقان گفت: امروزه، سوخت‌های فسیلی اهمیت ویژه‌ای داشته و این سوخت‌ها از زمین و یا زیر آب‌ها با صرف هزینه‌هایی بالا تهیه می‌شود. با این حال، مسائل زیادی در زمینه سوخت‌های فسیلی و آلودگی‌های محیطی مطرح که این مسائل در حفظ سلامت زمین، بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. سوخت‌های فسیلی به‌عنوان منابع انرژی قابل بازیابی نبوده و فارغ ازمسائل زیست محیطی، هزینه‌های بازیافت و تبدیل آن‌ها مورد ارزیابی عمومی جامعه نیز قرار می‌گیرد و به منظور تامین منابع پایدار نسل‌های آینده، جنبه‌های مختلف این مسئله مورد تاکید و لذا ضروری است بهره برداران دراستفاده از این سوخت گرانبها که برای سهولت دسترسی تولیدکنندگان به آن، بهای گزافی توسط دولت تقبل می‌شود، دقت ومدیریت لازم را اعمال نمایند.
علیمحمدی تاکید کرد: جهاد کشاورزی این شهرستان در راستای تسهیل حمایت از فعالیت بهره برداران به‌خصوص درب خش زراعی، تامین سوخت یارانه‌ای برای کشت محصولات پائیزه شامل گندم و جو و تامین نهاده‌های کشاورزی را برعهده داشته و تمامی تلاش خود در حل مسائل و مشکلات بخش تولید را به‌کار می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز