خبرگزاری کار ایران

مدیر سرمایه گذاری شهرداری تبریز:

شیوه نامه سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری تبریز اصلاح می‌شود

کد خبر : ۱۲۳۵۲۳

سهولت امر سرمایه گذاری و فراهم نمودن بسترهای مورد نیاز در چهارچوب قوانین برای تسریع در ایجاد مقدمات سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه عمران و توسعه شهری از جمله اصلیترین اهداف شهرداری تبریز در این حوزه است.

ایلنا: به منظور شفاف سازی و تسهیل امور سرمایه گذاری و مشارکت، شیوه نامه سرمایه گذاری شهرداری تبریز اصلاح می‌شود.
به گزارش ایلنا، مدیر امور سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری تبریز با اشاره به اهمیت تسهیل جریان سرمایه گذاری در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی افزود: سهولت امر سرمایه گذاری و فراهم نمودن بسترهای مورد نیاز در چهارچوب قوانین برای تسریع در ایجاد مقدمات سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه عمران و توسعه شهری از جمله اصلیترین اهداف شهرداری تبریز در این حوزه است.
بهرام نسیانی گفت: قوانین و مقررات اصلیترین شاکله وجودی کلیه حرکتهای اقتصادی است که می‌بایست در حوزه سرمایه گذاری بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به اصلاح شیوه نامه شهرداری تبریز تصریح کرد: اولین شیوه نامه سرمایه گذاری شهرداری‌ها به همت شهرداری تبریز در سال ۱۳۸۶ تدوین و تصویب شد و پس از ویرایشهای مختلف و تایید مدیر کل سرمایه گذاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها توسط وزیر ابلاغ شد.
نسیانی خاطر نشان کرد: در راستای توسعه حرکت قانونمند و روان شهرداری تبریز در حوزه سرمایه گذاری، شیوه نامه مذکور طی هفته‌های اخیر توسط کار‌شناسان خبره شهرداری و سایر ارگان‌ها مورد بررسی و ویرایش قرار گرفته و جهت اخذ نظرات نهایی و جمع بندی نسخه ویرایش شده به مراجع ذیصلاح ارسال شده است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز