خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

سرمایه گذاری بخش خصوصی با تنگ نظری محقق نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۰۵

فاصله زیاد میان درآمدهای سالانه شهرداری و نیاز‌ها و مطالبات واقعی شهر و شهروندان ضرورت و لزوم بهره گیری از سرمایه گذاری بخش خصوصی در پروسه عمران و آبادانی شهر را دوچندان کرده و شهرداری به منظور تحقق اهداف و برنامه‌های خود ناگزیر از حرکت به سمت سرمایه گذاری است.

ایلنا: شهردار تبریز گفت: برای تحقق واقعی سرمایه گذاری بخش خصوصی عزم و حمایت همه مسوولان و مدیران شهری و استانی لازم است و این مهم با تنگ نظری و سنگ اندازی محقق نخواهد شد.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " صادق نجفی " در آئین آغاز مراحل اجرایی پنج طرح و پروژه بزرگ مشارکتی شهرداری تبریز افزود: فاصله زیاد میان درآمدهای سالانه شهرداری و نیاز‌ها و مطالبات واقعی شهر و شهروندان ضرورت و لزوم بهره گیری از سرمایه گذاری بخش خصوصی در پروسه عمران و آبادانی شهر را دوچندان کرده و شهرداری به منظور تحقق اهداف و برنامه‌های خود ناگزیر از حرکت به سمت سرمایه گذاری است.
وی تلاش برای تدوین و معرفی بسته‌های سرمایه گذاری مناسب با وضعیت عمرانی و خدماتی شهرداری، شناسایی سرمایه گذاران علاقمند به توسعه تبریز، حضورفعال در نمایشگاه‌های داخلی و بین المللی و برنامه ریزی برای تسهیل شرایط سرمایه گذاری بخش خصوصی را از مهم‌ترین و اصلیترین برنامه‌های در دستور کار شهرداری تبریز برای جذب سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی در این شهر برشمرد و گفت: امیدواریم با برنامه ریزی‌های کلان مدیریتی در حوزه سرمایه گذاری، زمینه برای احیا هویت و جایگاه واقعی تبریز در یک برنامه مدون فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز