خبرگزاری کار ایران

به همت خیر مدرسه ساز انجام می‌گیرد:

احداثبیمارستان تخصصی کودکان در خاوران توسط مردانی آذر

کد خبر : ۱۲۰۶۶۳

خاندان مردانی آذر با اعتباری بالغ بر ۳ هزار میلیارد ریال به عنوان بودجه اولیه اقدام به احداثاین بیمارستان فوق تخصصی در شهرک خاوران تبریز خواهند کرد.

ایلنا: با تصویب نهایی سه فوریت و کلیت لایحه اهدای زمین ۸/۸ هکتاری در اراضی شهرک خاوران به خیر مدرسه ساز تبریزی مراحل احداثبزرگ‌ترین و مجهز‌ترین بیمارستان فوق تخصصی کودکان تبریز تسریع شد.
به گزارش ایلنا، در جلسه این هفته شورای اسلامی شهر اعضای این نهاد مدنی با اکثریت آراء لایحه اهدای زمین برای احداثاین مرکز درمانی را تصویب کردند.
خاندان مردانی آذر از خیرین نام‌آشنای تبریز و آذربایجان که تاکنون و با سرمایه شخصی خود ده‌ها مدرسه در نقاط مختلف ایران و تبریز ساخته‌اند این بار و با مشارکت وهمکاری شهرداری تبریز در شرایطی تصمیم به احداثو ساخت بیمارستانی مدرن و مجهز کودکان در شهرک خاوران گرفته‌اند که خلأ چنین مرکز بزرگ درمانی و فوق تخصصی در شهر تبریز از مدت‌ها قبل به چشم می‌خورد.
این درحالی است که با توجه به لزوم توسعه سریع زیرساخت‌های شهری در شهرک خاوران و نیز نیاز این شهرک به تأمین و احداثکاربری‌ها و امکانات عمومی و بهداشتی درمانی، شهرداری تبریز به عنوان متولی اصلی این شهرک برنامه‌ریزی جامعی برای تسریع روند توسعه خاوران انجام داده که در این راستا و پس از آغاز مراحل اجرایی ساخت واحد‌ها و مجتمع‌های مسکونی و خدماتی، زمینه برای آغاز مراحل اجرایی و احداثیک مجموعه بهداشتی، درمانی و پزشکی تحت عنوان شهرک سلامت و بیمارستان مدرن و مجهز در این شهرک آغاز گردید که خوشبختانه با اعلام آمادگی برادران خیر مردانی‌آذر برای احداثاین مجموعه، اجرای سریع آن نیز در دستور کار شهرداری قرار گرفت.
گفتنی است پیش از این قرار بود بیمارستان مذکور در زمین به وسعت ۵/۳ هکتار از اراضی خاوران احداثشود که با توجه به پیش بینی واحد‌ها و مجموعه‌های مکمل رفاهی، اقامتی و درمانی و آموزشی در جوار این بیمارستان، شورای اسلامی شهر با افزایش وسعت زمین مورد نیاز از ۵/۳ هکتار به ۸/۸ هکتار موافقت کرد.
برابر مصوبه اخیر شورای اسلامی شهر بیمارستان مذکور با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز به عنوان اهداکننده زمین، خاندان مردانی آذر به عنوان احداثکننده و علوم پزشکی تبریز به عنوان تجهیزکننده احداثو به صورت هیأت امنایی مرکب از این سه مجموعه اداره خواهد شد.
خاطرنشان می‌شود خاندان مردانی آذر با اعتباری بالغ بر ۳ هزار میلیارد ریال به عنوان بودجه اولیه اقدام به احداثاین بیمارستان فوق تخصصی در شهرک خاوران تبریز خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز