خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی:

قسمتی از وظایف وزارتخانه متبوع به تشکل‌ها اختصاص می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۹۵

آذربایجان شرقی با دارا بودن بیش از ۸ هزار واحد صنعتی فعال در راس صنعت و تولید کشور قرار دارد و اتاق بازرگانی و خانه صنعت و معدن تبریز با تاسی از این امر از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

ایلنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی گفت: توجه به نقش تشکل‌ها جزء سیاست‌های اصولی و راهبردی وزارت متبوعه می‌باشد چرا که هر چه این تشکل‌ها فعال‌تر شوند، سنگینی ماموریت‌های وزارتخانه کاسته خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد جعفر عظمایی در جلسه انتخابات هیئت مدیره خانه صنعت و معدن تبریز افزود: آذربایجان شرقی با دارا بودن بیش از ۸ هزار واحد صنعتی فعال در راس صنعت و تولید کشور قرار دارد و اتاق بازرگانی و خانه صنعت و معدن تبریز با تاسی از این امر از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
وی ادامه داد: بناست قسمتی از وظایف وزارتخانه به تشکل‌ها اختصاص یابد و به این منظور در چند ماه اخیر برای هر کدام از انجمن‌های تخصصی صنایع انتخابات جداگانه برگزار شد و امروز نیز شاهد برگزاری انتخابات هیئت مدیره خانه صنعت و معدن تبریز هستیم.
وی اظهار داشت: متاسفانه در سال‌های قبل در برگزاری انتخابات انجمن‌ها برخی از اعضا رغبتی برای شرکت انتخابات نداشتند و این تمایل هر سال بیشتر و مشارکت فعالانه‌تر می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز