خبرگزاری کار ایران

آذربایجان شرقی رتبه اول جذب تسهیلات صندوق توسعه ملی بخش صنعت و معدن در سال ۹۲

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۹۳۲

مجموع رقم تسهیلات مصوب برای این طرح‌ها ۱۲۳۴۴ میلیارد ریال بوده است.

ایلنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی توانست رتبه اول در جذب تسهیلات صندوق توسعه ملی بخش صنعت و معدن در کل کشوردر سال ۹۲ را کسب نماید.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمد جعفر عظمایی در تبیین عملکرد این سازمان خاطرنشان کرد: در خصوص وضعیت طرحهای مصوب سازمان، در بخش سرمایه در گردش از محل اعتبارات ریالی صندوق توسعه ملی، طی سال های۹۱ و ۹۲ تعداد ۸۳۹ مورد تقاضا به تصویب رسیده که مجموع تسهیلات مصوب برای این طرح‌ها ۲۱۲۵۲ میلیارد ریال بوده است.
وی افزود تعداد طرح‌های معرفی شده استان از طریق وب سایت هماهنگ ۷۱۴ مورد می‌باشد که جمع کل تسهیلات مصوب برای این طرح‌ها نیز ۱۷۷۴۴ میلیارد ریال است.
عظمایی در ادامه با بیان اینکه تعداد طرح‌های معرفی شده توسط کارگروه مرکزی و پذیرش در بانک ۶۷۴ مورد است، خاطرنشان کرد: مجموع رقم تسهیلات مصوب برای این طرح‌ها ۱۲۳۴۴ میلیارد ریال بوده است.
وی در خصوص وضعیت طرح‌های مصوب سازمان از محل اعتبارات ریالی صندوق توسعه ملی در بخش سرمایه ثابت در سال‌های ۹۱ و ۹۲ نیز گفت: تعداد این طرح‌های تصویب شده در کارگروه استانی ۱۱۱ موردبوده است که جمع کل تسهیلات مصوب این طرح‌ها ۲۳۲۲ میلیارد ریال بوده است.
عظمایی با بیان اینکه وفاق و همدلی و همیاری مسئولان و فعالان اقتصادی و نیز تشکلهای صنعتی و تجاری موجبات توسعه و پیشرفت در بخش‌های صنعت و معدن و تجارت استان را علی رغم مشکلات عدیده فراهم نموده است خاطرنشان کرد: میزان بهره‌مندی آذربایجان‌شرقی از تسهیلات در سطح کشور قابل توجه و مورد رصد فعالان اقتصادی سایر استان‌ها قرار گرفته و این موفقیت در طول سال‌های اخیر برای استان بی‌سابقه بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز