خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری تبریز:

اجرای پروژه‌های نیمه تمام شهری تبریز تا رسیدن فصل سرما تسریع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۹۸

در هفته‌های آتی شاهد افتتاح تعدادی از پروژه‌های عمرانی خواهیم بود و همچنین در بحثتدوین برنامه و بودجه سال ۹۳، ستاد بودجه شهرداری تبریز مراحل نهایی را پشت سر گذاشته است و تا هفته آینده تقدیم شورای شهر اسلامی خواهد شد.

ایلنا: سرپرست شهرداری تبریز گفت: پروژه‌های در دست اقدام با جدیت تمام دنبال می‌شود و امید است تا رسیدن فصل سرما تعداد زیادی از آن‌ها مورد بهره برداری قرار گیرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا حسین اکبری در جلسه مدیران شهرداری تبریز افزود: همکاری‌های خوب مدیران شهرداری در چند ماه اخیر باعثشده است کارنامه رو به رشد و توسعه‌ای را شاهد باشیم که با همت بیشتر و در جهت خدمت رسانی به شهروندان زمینه ساز رضایتمندی آن‌ها شویم.
وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی در دست اجرای شهرداری تبریز گفت: شتاب بیشتر در امر پروژه‌ها نیمه تمام و در دست اجرا باعثخواهد شد در تامین اعتبار آن‌ها کمتر با مشکل روبرو شویم و به همین خاطر عزم شهرداری تبریز در جهت تسریع در روند تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دو چندان شده است.
سرپرست شهرداری تبریز، افزود: در هفته‌های آتی شاهد افتتاح تعدادی از پروژه‌های عمرانی خواهیم بود و همچنین در بحثتدوین برنامه و بودجه سال ۹۳، ستاد بودجه شهرداری تبریز مراحل نهایی را پشت سر گذاشته است و تا هفته آینده تقدیم شورای شهر اسلامی خواهد شد.
وی همچنین در مورد تحقق بودجه هفت ماهه شهرداری تبریز گفت: با همت همکاران در مجموعه شهرداری تبریز تلاش خواهیم کرد نسبت به ماههای قبل درصد بیشتری را بعنوان درآمد تحقق یافته شاهد باشیم و این اتفاق نخواهد افتاد مگر جدیت و پیگیری مجدانه صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز