خبرگزاری کار ایران

در صورت موافقت؛

تسهیلات تعمیرات اساسی واحد مسکونی به بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۶۴

ارائه تسهیلات وام قرض الحسنه به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی استان همچنان ادامه دارد.

ایلنا: معاون اعتبارات بانک رفاه استان آذربایجان شرقی گفت: تسهیلات تعمیرات اساسی واحد مسکونی به بازنشستگان تامین اجتماعی از تیرماه سال ۹۱ تا پایان شهریور ماه ۹۲ ادامه داشته که تمدید آن از ادارات ستادی ذیربط پیشنهاد گردیده است که در صورت موافقت و تامین اعتبار به مستمری بگیران سازمان پرداخت خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا زاهدی که در نشست هم اندیشی و تبادل نظر با اعضای هیئت مدیره و بازرسان کانون کارگران بازنشسته تبریز در محل خانه کارگر آذربایجان شرقی سخن می‌گفت تصریح کرد: ارائه تسهیلات وام قرض الحسنه به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی استان همچنان ادامه دارد.
وی با اشاره به تلاش بانک رفاه استان آذربایجان شرقی برای ارایه خدمات بهتر به بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی گفت: ارائه کارت الکترونیکی به مستمری بگیران تأمین اجتماعی باعثشده تا نیاز به مراجعه حضوری مستمری بگیران به شعب بانک رفاه جهت دریافت حقوق مستمری کاهش یابد.
زاهدی با اشاره به اینکه پرداخت حقوق بازنشستگان از سال ۸۵ طبق تفاهم نامه‌ای که بین مدیریت سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه صورت گرفت به صورت حروف الفبا پرداخت می‌شود گفت: واریز بودجه حقوق بازنشستگان به بانک هم بر اساس حروف الفبا صورت می‌گیرد.
نشست هم اندیشی و تبادل نظر اعضای هیئت مدیره و بازرسان کانون کارگران بازنشسته تبریز با مدیران تأمین اجتماعی، مدیریت درمان تأمین اجتماعی و بانک رفاه استان در محل خانه کارگر آذربایجان شرقی برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز