خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی:

واگذاری زمین احداثبیمارستان جدید تأمین اجتماعی تبریز انجام شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۹۶۳

ایجاد بیمارستان جدیدمی‌بایست مجوز سازمان تأمین اجتماعی را نیز اخذ کند با تلاش همکاران سعی شد تا این اقدامات نیز به طور موازی کنار هم به پیش برود و امیدواریم با توجه به بازدید مدیرعامل تامین اجتماعی و تغییرات صورت گرفته در این سازمان اجرای این پروژه عملیاتی شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی از اتمام مراحل اداری واگذاری زمین احداثبیمارستان جدید تآمین اجتماعی تبریز خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید حسن سیدی صبح امروز در گفتکو با خبرنگاران گفت: برنامه احداثاین بیمارستان که به دلیل عدم ارایه زمین مناسب از سوی استانداری متوقف مانده بود با پیگیری‌های صورت کرفته عاقبت هفته گذشته بخشی از پارک بزرگ تبریز در سه راهی فرودکاه در اختیار تآمین اجتماعی در این زمینه قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه احداثاین بیمارستان نیازمند اخذ مجوز از سوی هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی است گفت: احداثاین بیمارستان جدید بر اساس مصوبه دی ماه هیئت دولت در سال ۱۳۸۷ بود که مطلبق تبضره آن مصوبه تآمین زمین بر عهده استانداری آذربایجان شرقی قرار داشت ولی از آنجا که ایجاد بیمارستان جدید می‌بایست مجوز سازمان تأمین اجتماعی را نیز اخذ نماید با تلاش همکاران سعی شد تا این اقدامات نیز به طور موازی کنار هم به پیش برود و امیدواریم با توجه به بازدید مدیرعامل تامین اجتماعی و تغییرات صورت گرفته در این سازمان اجرای این پروژه عملیاتی شود.

مشاور مدیرعامل و مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی نیز در این زمینه در پاسخ به این سوال در خصوص عدم اجرای پروژه بیمارستان جدید تبریز در زمین واگذاری در شهر جدید سهند کفت: تأمین اجتماعی برای احداثاین بیمارستان و سرمایه‌گذاری کلان آن با کارهای کارشناسی امور را به پیش برده و احداثبیمارستان در زمینی که در شهر جدید پیشنهاد شده فاقد موقعیت مناسب و کارآیی لازم برای احداثبیمارستان جدید بود.

رحیم اردلان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در زمینه موافقت تامین اجتماعی با زمین پیشنهادی جدید در منطقه ۴ تبریز افزود: تامین اجتماعی زمینی را که پیشنهاد شده را پس از بررسی موقعیت انتخاب کرده تا سرمایه‌گذاری این سازمان که از سوی بیمه شدگان صورت می‌گیرد بتواند بهترین خدمات را ارایه دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز