خبرگزاری کار ایران

طی شش ماهه اول سال‌جاری؛

یک هزار و ۸۹۰ مددجوی زندان‌ها و معتادین بهبودیافته آذربایجان شرقی آموزش فنی و حرفه‌ای دیدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۶۱

از تعهدات مربوط به آموزش فنی و حرفه‌ای زندانیان و معتادین بهبود یافته، سه چهارم تحقق یافته است.

ایلنا: معاون اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی گفت: طی شش ماهه اول سال‌جاری یک هزار و ۸۹۰ مددجوی زندان‌ها و معتادین بهبودیافته آذربایجان شرقی تحت آموزش فنی و حرفه‌ای قرار گرفتند.
به گزارش خبرنگار ایلنا صالح‌پور با بیان اینکه این تعداد در قالب بیش از ۲۲۵ هزار از آموزشهای فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدندافزود: در این مدت معتادین بهبود یافته در مرکز حرفه آموزی قرخلار(تحت پوشش اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان) درحرفه‌های پرورش ماهی‌های سردآبی، گرم آبی، پرورش نهال مثمر، کشتکار گلخانه‌ای، قالیبافی، تعمیرونگهداری خودرو، رایانه، برق ساختمان، برق خودرو، جوشکاری، تاسیسات، بنای سفت کار آموزش دیده‌اند.
معاون آموزش پژوهش و برنامه ریزی آموزش فنی و حرفه‌ای استان خاطرنشان کرد: این دوره‌ها توسط مربیان مرکزآموزش فنی و حرفه‌ای مرند انجام یافته است.
وی افزود: علاوه بر این مرکز در زندانهای تبریز، مرند، جلفا، سراب، هشترود، میانه، مراغه، اهر نیز کلاسهای مهارتی به مددجویان خواهر و برادر در حرفه‌هایی از جمله: نقشه کشی ساختمان، آرایش و پیرایش زنانه، کارآفرینی، رایانه، طراحی دوخت، گلدوزی، تعمیرونگهداری خودرو، تعمیر تلفن همراه، مهارتهای سالم زیستن، برق ساختمان، جوشکاری آموزش داشته است.
لازم به ذکر است که از تعهدات مربوط به زندانیان و معتادین بهبود یافته، سه چهارم تحقق یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز