خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه تبریز:

با توجه به منابع محدود مالی ایجاد رضایتمندی، هنر مدیریت است

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۱۶۶

هفتمین نشست مدیران مالیدانشگاه های آذربایجان شرقی در دانشگاه تبریز برگزار شد.

هفتمین نشست مدیران مالی دانشگاه های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در استان آذربایجان شرقی، امروز در سالن کنفرانس دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معاون پشتیبانی و توسعه منابع دانشگاه تبریز، در این مراسم به تبیین نقش مدیریت مالی در رسیدن به اهداف سازمانی دانشگاه ها پرداخت و گفت: عملکرد حوزه مالی در رضایتمندی اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان تاثیر بسزایی دارد و با توجه به منابع محدود مالی، کمبود اعتبارات و تخصیصات، ایجاد رضایتمندی، هنر مدیریت است.

علی حسین زاده دلیر، افزود: ایجاد هماهنگی بیشتر، استفاده از تجارب و عملکرد همدیگر، وحدت رویه در رویکردهای مالی، آگاهی از مشکلات و استفاده از همفکری و هم افزایی در حل مشکلات مالی دانشگاه ها، از مزایای برگزاری نشست مدیران مالی است.

محمد حسین رضاوند، مدیر امور مالی دانشگاه تبریز و دبیر گروه مدیران مالی دانشگاه های استان نیز ضمن اعلام دستور کار جلسه، گفت: در این نشست موضوعاتی همچون ماده ۱۱ و ۵۲ آیین نامه استخدامی هیات علمی پیمانی دانشگاه ها، ماده ۱ آیین نامه استخدامی(تفویض اختیار مسئولین دانشگاه ها)، ماده ۳۷ آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه ها و موضوع بکارگیری کارکنان و اعضای هیات علمی بازنشسته در دانشگاه ها و ماده ۱۰۶ قانون خدمات کشوری کارکنان و مشمولین صندوق تامین اجتماعی مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای مناسب اتخاذ می شود.
بر پایه همین گزارش اعضای این نشست به صورت همزمان در کارگاهی که از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بصورت ویدئو کنفرانس در ارتباط با تغییر سیستم مدیریت امورمالی دانشگاه ها به سیستم حسابداری تعهدی برگزار شد، یز شرکت کردند.

در این جلسه مدیران مالی دانشگاه های تبریز، صنعتی سهند، مراغه، جامع علمی و کاربردی، هنر اسلامی، شهید مدنی آذربایجان، بناب، پیام نور استان، پارک علم و فناوری، جهاد دانشگاهی، پژوهشگاه هوا فضا و مرکز نجوم و ستاره شناسی مراغه حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز