خبرگزاری کار ایران

مدیر هتل بین المللی تبریز:

تابستان سال ۹۲ رویایی‌ترین تابستان گردشگری آذربایجان شرقی بود

کد خبر : ۱۰۸۹۱۹

در شش ماهه سال جاری ۴۲ گروه تور خارجی گردشگری از کشورهای اسپانیا، ژاپن، ایتالیا، اتریش و فرانسه در هتل بین‌المللی تبریز پذیرش شده‌اند.

ایلنا: مدیر هتل بین المللی تبریز، تابستان سال ۹۲ را، رویایی‌ترین تابستان گردشگری آذربایجان شرقی توصیف کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمد آراء افزود: آذربایجان شرقی و به ویژه شهر تبریز با رشد چشمگیری که در ورود و اقامت گردشگران داخلی و خارجی داشته، طی این شش ماه رویایی‌ترین سال گردشگری خود را پشت سر گذاشته است.
وی درصد اشغال تخت‌های هتل بین‌المللی تبریز در شش ماهه سال‌جاری را بالای ۹۵ درصد اعلام کرد و گفت: ظرفیت اشغال این هتل در شهریور ماه به ۱۰۱ درصد رسید.
آراء خاطرنشان کرد: در شش ماهه سال جاری ۴۲ گروه تور خارجی گردشگری از کشورهای اسپانیا، ژاپن، ایتالیا، اتریش و فرانسه در هتل بین‌المللی تبریز پذیرش شده‌اند.
مدیر هتل بین المللی تبریز با تاکید بر نقش توسعه و افزایش هتل‌های استان و نیز بازسازی و استاندارد سازی هتل‌های موجود در رشد اقامت و افزایش رضایت گردشگران از اماکن اقامتی استان، یادآور شد: برای بازسازی، تجهیز و استانداردسازی هتل بین‌المللی تبریز ۲۵ میلیارد ریال سال گذشته و در سال‌جاری هزینه شده است.
آراء با بیان اینکه میزان پذیرش گردشگر از طریق تورهای خارجی به استان نزدیک به ۲۰۰ درصد افزایش یافته است، توسعه در صنعت گردشگری آذربایجان شرقی را محصول یک مدت طولانی و برنامه ریزی‌های اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان طی پنج سال خواند.
یادآور می‌شود، تبریز هم اکنون دارای ۳۲ هتل است که دو هتل آن ۵ ستاره، دو هتل ۴ ستاره، دو هتل ۳ ستاره و مابقی ۱ و ۲ ستاره هستند. که در تابستان امسال با اشغال ۱۰۰ درصدی ظرفیت آن‌ها روبرو بودیم.
لازم به ذکر است، هفته گردشگری از ۵ مهر ماه همزمان با روز جهانی جهانگردی آغاز شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز