خبرگزاری کار ایران

نماینده کارفرمایان آذربایجان شرقی:

بخش مهمی از واحدهای تولیدی آذربایجان شرقی دچار رکود هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۴۶

رکود واحدهای تولیدی در اولین گام بیشترین ضربه را به جامعه کارگری وارد می‌کند.

ایلنا: نماینده کارفرمایان استان آذربایجان شرقی گفت: بخش مهمی از واحدهای تولیدی آذربایجان شرقی دچار رکود هستند.
به گزارش خبرنگار ایلنا زیدی که در گردهمایی اعضای هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کشور در سالن اجتماعات خانه کارگر تبریز سخن می‌گفت با ارایه گزارشی از وضعیت واحدهای تولیدی استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که بخش مهمی از واحدهای تولیدی استان از نظر فعالیت دچار رکود هستند و این موضوع در اولین گام بیشترین ضربه را به جامعه کارگری وارد می‌کند.
وی با اشاره به پتانسیل‌های مختلف موجود صنعتی آذربایجان شرقی یادآور شد: این استان در بخش‌های مختلف دارای ظرفیت‌های زیادی برای ایجاد اشتغال پایدار است که نیازمند برنامه‌ریزی و حمایت جامع است.
زیدی کارخانه تراکتورسازی و واحدهای تولیدی قطعه‌ساز وابسته به آن را یکی از مهم‌ترین پتانسیل‌های استان ذکر کرد و گفت: در صورتی که تنها از این صنعت به طور صحیح حمایت شود درآمدزایی خوبی برای منطقه و ایجاد اشتغال دایمی خواهد داشت.
وی مهم‌ترین موضوع پیشرفت در هزاره سوم را توجه به موضوع توسعه نیروی انسانی دانست و گفت: با توجه به کارگران و منابع انسانی می‌توان به تولید با کیفیت دست یافت و بر همین اساس باید ارتباط سازنده‌ای با این قشر برقرار کرد تا بتوان تولید ثروت از تولید را عملی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز