خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی:

کیف وکفش و مبل تولیدی کارگران تبریزی در همه مردم کشور غرور ملی ایجاد می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۹۲۸

واردات بی رویه کالاهای بی کیفیت خارجی به تولید ملی کیف و کفش و مبل آسیب می رساند و اهمیت مقابله با این مسئله به ویژه در ارتباط با موضوع ایجاد اشتغال و حمایت از تولیدات ملی بر کسی پوشیده نیست.

نشست مشترک مدیران تعاونی های مصرف کارخانجات آذربایجان شرقی و وابسته به اتحادیه امکان مرکز تبریز، امروز با مدیران مرکز کیف و کفش و نمایشگاه دایمی خوشه مبلمان تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دبیر اجرایی خانه کارگر استان آذربایجان شرقی در این نشست گفت: کیف و کفش چرمی و مبل تولیدی کارگران تبریزی در همه مردم کشور غرور ملی ایجاد می کند.

حاج کریم صادقزاده از واردات بی رویه محصولات بی کیفیت کشورهای خارجی انتقاد کرد و افزود: واردات بی رویه کالاهای بی کیفیت خارجی به تولید ملی کیف و کفش و مبل آسیب می رساند و اهمیت مقابله با این مسئله به ویژه در ارتباط با موضوع ایجاد اشتغال و حمایت از تولیدات ملی بر کسی پوشیده نیست.

نماینده تعاونی‌های مصرف کارگری استان در مجمع اتحادیه امکان تصریح داد: قدرت خرید کارگران در جامعه پایین است و وقتی بر اساس اعلام دولت هزینه زندگی متوسط خانوار چهار نفری یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان وحقوق حداقل کار نیز۶۰۰ هزار تومان باشد، طبیعی است که قشر کارگر در این سیستم اقتصادی دچار مشکل خواهد شد.

وی افزود: خانه کارگر تشکیلات تبریز در برنامه های آتی خود از طریق ایجاد کارت اعتباری تلاش خواهد کرد تا قدرت خرید کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران منطقه را به صورت قابل توجهی افزایش دهد.

صادق‌زاده خاطرنشان کرد: تامین مایحتاج اولیه کارگران و بازنشستگان و مستمری بگیران از اهداف اساسی ماست و با همت خانه کارگر تشکیلات تبریز و با انعقاد قراردادهای مطلوب در جهت تامین رفاه منابع انسانی شاغل در بخش تولید استان آذربایجان شرقی مساعدت لازم صورت می گیرد.

وی افزود: همکاری های فیمابین خانه کارگر تشکیلات تبریز با واحدهای تولیدی مستقر در نمایشگاه دایمی خوشه مبلمان و مرکز کیف و کفش تبریز به واسطه انعقاد تفاهم نامه در آینده گسترش خواهد یافت.

صادق زاده تصریح کرد: دولت کارآمد و تلاشگر تدبیر و امید در کنار مردم بوده و مشکلات آنان را احساس می کند و با مشارکت همگانی رشد اقتصادی، کاهش بیکاری و افزایش اشتغال در ساختار کشور تحقق خواهد یافت.

اکبری، نماینده تعاونی های مصرف کارگری استان آذربایجان شرقی در مجمع اتحادیه امکان نیز در این نشست گفت: ایجاد خروجی فروش برای واحدهای تولیدی استان، اقدام اساسی در جهت ایجاد امنیت شغلی و اشتغال در منطقه است.

وی همچنین بر ضرورت حمایت تعاونی‌های مصرف کارخانجات تبریز و اتحادیه امکان از تولیدکنندگان کیف و کفش و مبل منطقه به ویژه در زمینه آموزش، فرهنگ سازی و بازار یابی تاکید کرد.

در این نشست " عزت خانی " سرپرست اتحادیه امکان مرکز تبریز، " آفاق " دبیر انجمن کیف و کفش تبریز، " راموز " مدیر نمایشگاه دایمی خوشه مبلمان تبریز و مسئولان تعاونی های مصرف کارخانجات تبریز در خصوص انجام همکاری متقابل دید گاه های خود را مطرح ساختند.

در پایان نشست دبیر اجرایی خانه کارگر و مسئولان تعاونی های مصرف کارخانجات تبریز از محصولات مرکز کیف و کفش تبریز و نمایشگاه دایمی خوشه مبلمان تبریز بازدید و با محصولات این واحدها از نزدیک آشنا شدند.

واحد های مطرح تبریز در زمینه کیف و کفش و مبل در قالب ۴۰ واحد دفتر دایمی و یک فروشگاه بزرگ محصولات تولیدی خود را با قیمت مناسب و حاشیه سود اندک به طور مستقیم به مردم عرضه می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز