خبرگزاری کار ایران

تولید محصولات آبزی پروری تا ۲ هزار و ۵۰۰ در اسکو افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۰۸

با توسعه استفاده از استخر‌های پلیمری درپایاب چاه‌های کشاورزی اسکو این امر امکانپذیر خواهد شد. / طبق تصویب کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان، متقاضیان احداثاین استخر‌ها می‌توانند از تسهیلات بانکی کم‌بهره در این راستا، بهره‌مند شوند.

ایلنا: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسکو گفت: با توسعه استفاده از استخر‌های پلیمری در پایاب چاه‌های کشاورزی اسکو، این شهرستان توان ارتقا تولید محصولات آبزی پروری را تا سقف ۲ هزار و ۵۰۰ تن خواهد داشت.
به گزارش ایلنا، حسن ایمانی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای سیاست‌های سازمان جهادکشاورزی در امر اصلاح الگوی کشت، توسعه باغات پسته و جایگزینی آن با سایر درختان میوه کم محصول و غیر اقتصادی، در کنار افزایش امکان پرورش آبزیان در پایاب چاه‌های کشاورزی این شهرستان، درقالب طرح توسعه کشاورزی توسط این مدیریت در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: طبق تصویب کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان، متقاضیان احداثاین استخر‌ها می‌توانند از تسهیلات بانکی کم‌بهره در این راستا، بهره‌مند و این امر توسعه بخش مهم و اقتصادی کشاورزی را از روند مطلوبی برخوردار خواهد ساخت.
ایمانی تصریح کرد: با توجه به کمبود آب در بخش کشاورزی اسکو و وجود ۳۹ میلیون متر مکعب آب استحصالی از چاه‌های آب این شهرستان، باید توسعه آبزی پروری در پایاب این چاه‌ها بیش از پیش مورد توجه قرار داشته باشد و این امر تضمینی برای استفاده بهینه از منابع تولید و افزایش درآمد بهره‌برداران بخش کشاورزی تلقی می‌‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز