خبرگزاری کار ایران

در فاز اول؛

۱۰۰ میلیارد ریال برای آسفالت خیابان‌های شهر تبریز هزینه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۸۸

برای بهسازی و آسفالت معابر شهری در فاز اول حدودا ۵۰ هزار تن آسفالت در نظر گرفته شده است.

ایلنا: سرپرست شهرداری تبریز گفت: بهسازی و آسفالت شهر با جدیت ادامه دارد و توجه به آسفالت معابر شهری از اولویت‌های موج جدید آغاز خدمات محله‌ای است.
به گزارش خبرنگار ایلنا حسین اکبری با بیان اینکه برای بهسازی و آسفالت معابر شهری در فاز اول حدودا ۵۰ هزار تن آسفالت در نظر گرفته شده است، افزود: شهرداری با توجه به آغاز فصل پاییز و همچنین همزمان با آغاز طرح شبانه روزی خدمات محله‌ای در جهت ایجاد تغییر چهره شهر است و به همین خاطر اقدام به بهسازی معابر شهری در کلیه مناطق را در اولویت کاری خود قرار داده است و در هر جایی که به اصلاح و اجرای روکش آسفالت نیاز باشد با اهتمام ویژه اقدام به آسفالت ریزی و اصلاح معابر شهری می‌نماید.
وی هزینه آسفالت معابر شهری را در اولین فاز ۱۰۰ میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: همزمان با اصلاح و آسفالت ریزی از سوی سازمان عمران شهرداری تبریز در معابر اصلی شهر، مناطق دهگانه نیز جداگانه و در قراردادهایی مستقل با پیمانکاران در سطحی گسترده نهضت آسفالت معابر شهری را آغاز کرده‌اند.
اکبری خاطرنشان کرد: خیابان‌ها و معابر اصلی که در حال حاظر اجرای روکش آسفالت جدید آن‌ها در دست اجراست، شامل خیابان ابوذر(سر بالایی آخمقیه) و رواسان، خیابان آزادی در محدوده چهارراه لاله تا مارالان و مسیرهای اتوبوس‌های تندرو می‌شود که به تدریج مراحل اقدام و اجرای بهسازی و آسفالت ریزی در دیگر نقاط اصلی با جدیت پیگیری و ادامه خواهد یافت.
سرپرست شهرداری تبریز با اشاره به اقدامات انجام گرفته در خصوص آسفالت ریزی در کلیه مناطق شهر تبریز، افزود: ترمیم لایه‌های آسفالتی موجود با لکه گیری و درزگیری، تراش لایه آسفالتی در محل‌هایی که لکه گیری یا درزگیری جوابگو نیست، اصلاح بستر خاکی اولیه و پخش و تراکم مجدد تراشه‌های آسفالت و اجرای روکش آسفالت جدید را از اقدامات عمده طرح ضربتی نهصت آسفالت است که در صورت اجرای موفق آن بیشتر معضلات خیابان‌های حل و فصل خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز