خبرگزاری کار ایران

۴هزار و ۵۰۰ تن آسفالت‌ریزی توسط شهرداری منطقه ۲ تبریز انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۲۲۲

برای اجرای این آسفالت ریزی اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال هزینه می‌شود.

شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: عملیات آسفالت ریزی اساسی و لکه گیری معابر در سطح حوزه شهرداری منطقه ۲ تبریز، طبق یک زمانبندی منظم تا پایان فصل کاری ادامه خواهد یافت.

عباس عادلی‌شهیر در گفتگو با ایلنا افزود: این اقدام، به منظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه عمومی و با هدف یکدست نمودن مسیرهای اصلی و فرعی، به صورت مستمر در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای این عملیات که با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال اعتبار اجرا می‌شود، ۴هزار و ۵۰۰ تن آسفالت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

عادلی شهیر افزود: هم راستا با این عملیات به منظور رفاه حال شهروندان و با هدف سهولت تردد در تمامی معابر اصلی و فرعی سطح حوزه شهرداری منطقه ۲ عملیات لکه گیری معابر در نقاط مورد نیاز با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۴ میلیارد ریال و بکارگیری ۵۰ هزار تن آسفالت، نیز ادامه دارد.

شهردار منطقه ۲ همچنین عملیات خیابان ۲۴ متری سبلان با صرف هزینه ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را از دیگر پروژه‌های آسفالت این منطقه شهری خواند و افزود: آسفالت ریزی اساسی از فلکه جانبازان تا میدان استاد شهریار نیز از سایر پروژه‌های مهم این منطقه به شمار می‌آید که به عنوان اصلیترین و پرتردد‌ترین ورودی از طرف دروازه تهران، با صرف ۵ میلیارد ریال اعتبار، به انجام رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز