خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی:

پیشکسوتان ستون و حافظ ورزش هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۹۹

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی از اصغر خدایاری پیشکسوت دوچرخه سواری استان تجلیل کرد.

ایلنا: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی پیشکسوتان ستون و حافظ ورزش خواند.
به گزارش خبرنگار ایلنا سید محمدشروین اسبقیان در تجلیل مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی از اصغر خدایاری پیشکسوت دوچرخه سواری استان افزود: حضور پیشکسوتان ورزشی عامل مهمی در موفقیت ورزشکاران به شمار می‌رود و آذربایجان‌شرقی پر از چهرهای درخشان قهرمانی و پیشکسوتی است و حمایت از چهره‌ها وظیفه خطیری است که اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی بر آن اهتمام دارد.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی بر نقش پیشکسوتان به عنوان پل ارتباطی از نسل گذشته به نسل آینده در انتقال فرهنگ و تجربیات گذشته در تربیت سازنده انسانی، اسلامی و ایرانی اشاره کرد و گفت: این افراد در بهبود وضعیت ورزش استان در بعدهای ورزش قهرمانی و همگانی به تناسب کسوت‌ها در جایگاه‌های گوناگون ورزشکاری و مربیگری تاثیر گذارند.
وی افزود: نام دوچرخه سواری آذربایجان‌شرقی و تور بین المللی آذربایجان با اصغر خدایاری پیر دوچرخه سواری استان و کشور عجیبن شده است و با حضور وی تور دوچرخه سواری آذربایجان نمود بیشتری پیدا می‌کند.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی افزود: اکنون ورزش دوچرخه سواری آذربایجانشرقی یکی از مدال آور‌ترین رشته‌ها در کشور تبدیل شده است و در حال حاضر زمینه خوبی برای استعدادیابی دوچرخه سواری در استان ما وجود دارد و تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز با تکیه بر رکابزنان بومی و جوانان خود توانست بر سکوی قهرمانی مهم‌ترین تور دوچرخه سواری آسیا بایستد.
اصغر خدایاری: تور دوچرخه سواری بین المللی آذربایجان رویدادی بزرگ در نشان دادن فرهنگ آذربایجان و ایران اسلامی است
در این دیدار اصغر خدایاری گفت: برگزاری تور دوچرخه سواری بین المللی آذربایجان رویدادی بزرگ در نشان دادن فرهنگ غنی آذربایجان و ایران اسلامی است.
وی افزود: تور دوچرخه سواری بین المللی آذربایجان در بهترین سطح در حال برگزاری است و نگرش مثبت و عمیق به دوچرخه سواری استان و مدیریت مناسب برنامه‌های سیستماتیک و برگزاری مناسب تور دوچرخه سواری بین المللی آذربایجان را به جایگاهی رسانده است که تیمهای شرکت کننده اروپایی و قدرتمند اسیایی برای حضور چندین باره درخواست داده‌اند.
پیشکسوت دوچرخه سواری و نماینده اتحادیه جهاین دوچرخه سواری در دوره‌های گذشته تور آذربایجان افزود: تحول خوب و مناسبی در تور دوچرخه سواری آذربایجان روی داده و این رویداد مهم کشوری و حتی منطقه‌ای توانسته جایگاه، فرهنگ و توان انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان دهد.
در این دیدار لوح یادبود و سکه بهار آزادی به این پیشکسوت اهداء شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز