مدیریت شهری کرج در ادامه رویکرد توسعه زیرساختهای حملونقل عمومی و نوسازی ناوگان، از ۱۲ دستگاه اتوبوس ۱۸ متری جدید با اعتباری بالغ بر ۴۸۰ میلیارد تومان رونمایی کرد. شهردار کرج با تأکید بر ضرورت تقویت شبکه حملونقل برای کاهش ترافیک و آلودگی هوا، از پیگیری مجدد لایحه رایگانسازی حملونقل عمومی و برنامهریزی برای خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس جدید خبر داد.