خبرگزاری کار ایران

معاون راهداری و حمل و نقل کرمانشاه خبر داد؛

جابجایی بیش از ۴۷۸هزار مسافر کرمانشاه با ناوگان حمل و نقل عمومی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۶۸۱

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طی ۲ ماهه سال‌جاری بیش از ۴۷۸ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان کرمانشاه جابجا شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، محمد احمدی اظهار کرد: طی فروردین و اردیبهشت ماه سال‌جاری جابجایی مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر افزایش ۱۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

وی افزود: طی ۲ ماهه سال‌جاری، ۴۷۸ هزار مسافر از استان کرمانشاه به اقصی نقاط کشور جابجا شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: ۱۵۷ هزار مسافر توسط ناوگان اتوبوسی جابجا شده اند که نسبت به سال گذشته افزایش ۱۹ درصدی داشته و ۸ هزار نسخه صورت وضعیت صادر شده، که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵ درصد افزایش داشته است.

وی در خصوص جابجایی مسافر با ناوگان مینی بوسی استان کرمانشاه گفت: ۱۹۸ هزار مسافر از طریق این ناوگان جابجا شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۹ درصدی داشته و ۱۲ هزار صورت وضعیت نیز صادر شده، که از افزایش ۵ درصدی خبر می‌دهد.

احمدی خاطرنشان کرد: جابجایی مسافر با ناوگان سواری در ۲ ماه اخیر نیز ۱۲۳ هزار نفر بوده که نسبت به سال قبل ۲ درصد افزایش یافته و صورت وضعیت صادره برای این ناوگان ۳ درصد کاهش داشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه درباره تعداد ناوگان حمل و نقل عمومی استان کرمانشاه گفت: ۱۹۱ دستگاه اتوبوس، ۸۹۴ دستگاه مینی‌بوس و ۹۶۸ دستگاه سواری وظیفه خدمات رسانی و جابجایی مسافر را برعهده دارند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در پایان افزود: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر بین شهری را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز