خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر خبر داد:

ابتلای ۳۰ درصد کادر بهداشت و درمان کاشمر به ویروس کرونا / بستری شدن روزانه بیش از ۱۰ بیمار کرونایی

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۳۷۶

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: تعداد بیماران بستری در کاشمر به بیش از ۱۰ نفر در روز رسیده و به همین جهت وضعیت این شهرستان قرمز اعلام شده و شامل دو هفته محدودیت می‌شویم.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد جواد یزدانی در نشست خبری افزود: به رغم اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون هزار و ۸۸۰ نفر در بیمارستان‌های کاشمر بستری شده‌اند اما تاکنون با تلاش‌های شبانه‌روزی کادر بهداشت و درمان هیچیک به خاطر کمبود امکانات دچار مشکلات جدی نشده‌اند. 

وی ادامه داد: اگر پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم رعایت نشود سطح تاب‌آوری نظام سلامت پاسخگو نخواهد بود و شاهد فاجعه غیرقابل کنترل خواهیم شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: تعداد بیماران بستر شده در کاشمر به بیش از ۱۰ نفر در روز رسیده و به همین جهت وضعیت این شهرستان قرمز اعلام شده و شامل دو هفته محدودیت می‌شویم.

وی افزود: برخی از افرادی که تاکنون در بیمارستان‌های کاشمر بستری شده‌اند از شهرستان‌های بردسکن، خلیل‌آباد، بجستان، کوهسرخ و مه‌ولات هستند.

یزدانی با بیان اینکه از هزار و ۸۸۰ نفری که تاکنون در این شهرستان بستری شده‌اند نتیجه آزمایش کرونای هزار و ۱۰۰ نفر آنان مثبت بوده است ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۶ هزار و ۱۰۰ آزمایش کرونا در شهرستان کاشمر انجام شده که نتیجه سه هزار و ۶۰۵ مورد آن‌ها مثبت بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز